Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Klämma finnarna med pekfringrarna är det ända rätta Då kommer dom bara tillbaka min morsa klämmer dom och...aj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Då kommer dom bara tillbaka min morsa klämmer dom och...aj Snälla börja skriv så man förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Då kommer dom bara tillbaka min morsa klämmer dom och...aj Dom kommer tillbaka hur du än gör. Jag brukar själv klämma ut dom. Man ska inte ta med pekfingrarna, utan man böjer huden kring finnarna, tar med undersidorna av pekfinger och tumme, och liksom pressar ut dom, som bubblor under klistermärken. Sen får man bort dom envisaste finnarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Då kommer dom bara tillbaka min morsa klämmer dom och...aj Sitter din morsa och klämmer dina finnar? Btw jag har en envis finne på axeln som inte har mognat så jag kan inte klämma den och så gör den förbaskat ont när man nuddar den Skönt när den försvinner. Ska nog sätta på lite tandkräm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 De går inte bort förens de vill, låt huden vara sålänge, ett tips är att sova många timmar, testa att skippa att dricka mjölk i en till två veckor och se, det kan i vissa fall ha allergiska reaktioner som skapar finnar. Vad är det för typ av acne du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 De går inte bort förens de vill, låt huden vara sålänge, ett tips är att sova många timmar, testa att skippa att dricka mjölk i en till två veckor och se, det kan i vissa fall ha allergiska reaktioner som skapar finnar. Vad är det för typ av acne du har? Denna har iaf jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag provade tandkräm. Helt värdelöst. Hjälpte inget, och tog en del tid att få bort. Men det kanske hjälper för någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Rak-blad och läkarsprit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Säger bara Differin och Basiron. Gå till närmaste vårdcentral/ungdomsmottagning och få det utskrivet!! Men jag skulle ha gått till någon hudläkare eller något sånt så kan de välja ut något som hjälper mot acne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Sitter din morsa och klämmer dina finnar? Mjo ibland, för att jag är dålig på att klämma utt finnar. Morsan klämmer ut skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Mjo ibland, för att jag är dålig på att klämma utt finnar. Morsan klämmer ut skiten Så du går på stan och säger "stick ditt drägg!" till finnarna? de flästa brukar klämma ut skiten, så din morsa är ganska normal (var tvungen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Tandkräm, funkar svinbra (Tar ju bort bakterier och skit, gammal klassiker). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Hm.... Är det bra med så här mkt Tandkräm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Hm.... Är det bra med så här mkt Tandkräm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ska jag ha så mkt Tandkräm ? Mer, Mindre eller är det bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ska jag ha så mkt Tandkräm ? Mer, Mindre eller är det bra ? Man måste se jävligt vidrig ut för att ha så mycket tandkräm... mindre, såklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Man måste se jävligt vidrig ut för att ha så mycket tandkräm... mindre, såklart? Haha Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Hm.... Är det bra med så här mkt Tandkräm ? Haha. Ska man inte bara ta tandkräm på finnarna, inte hela ansiktet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Haha. Ska man inte bara ta tandkräm på finnarna, inte hela ansiktet? Jo.. hehe.... BTW... Varför blev det inte bättre ???!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jo man ska sätta lite tandkräm på finnarna, inte smörja in hela jävla ansiktet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts