Ceone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 VARNING!: Det var nån för 1år sen som hade använt acne medel och han hade dött av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 VARNING!: Det var nån för 1år sen som hade använt acne medel och han hade dött av det Varning! En (eller flera, troligen) person DOG när han drack vatten! Drick ALDRIG NÅGONTING!! Poängen är då att man kan dö av allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Aco Acnelösning, Den funkar garaterat, den torkar ut finnjävlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Varning! En (eller flera, troligen) person DOG när han drack vatten! Drick ALDRIG NÅGONTING!! Poängen är då att man kan dö av allt. Varning!: Andas inte det kan finnas farliga gifter så man dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Aco Acnelösning, Den funkar garaterat, den torkar ut finnjävlarna. Funkade inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag har inga finnar hahahahha jag är lyckligt lottad...Bara för att jag skrev det så kommer jag få typ 297 finnar inatt.. Men du har inte kommit i puberten än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Brukar sticka hål på mina finnar och sedan pressa ut varet. Om du gör det rätt så slipper du sår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Finnar kommer ju från datorstrålningen, det vet ju vem som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Min polare klipper bort sina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Min polare klipper bort sina Låter ju skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vad fan har alla emot finnar förresten? Visst, dom pratar lustigt och är våra grannar, men de är fortfarande människor! (Topp3 är nominerad som sämsta komiker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Köp Stioxyl finns i olika procent för hur kraftig din acne ( tar oxå bort ibland pormaskar ) o d e receptfritt Min kompis använde det och hans acne gick bort på ca 1-2 veckor. Skulle rekomendera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vad fan har alla emot finnar förresten? Visst, dom pratar lustigt och är våra grannar, men de är fortfarande människor! (Topp3 är nominerad som sämsta komiker) Sitter och funderar på om dom har nått medel mot svenskar, eller om det är en "envägsrasism". ----- Har aldrig haft särsklit mycket finnar, och det är jag glad för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Molarfergen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jo.. jag har börjat använda Aco... Men om jag inte tar det på en natt, så kommer det ju 10 nya Och dessutom så är inte mina finnar borta @Ceone.. jag vet inte, men jag tycker att det luktar gott? Så.. jag andas in jävligt mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag brukar nypa bort dem med naglarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Varning!: Andas inte det kan finnas farliga gifter så man dör Näää andas ska man inte göra!, alla som jag har hört om dog just när dom höll på med att just andas!... SCARRY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vad fan har alla emot finnar förresten? Visst, dom pratar lustigt och är våra grannar, men de är fortfarande människor! (Topp3 är nominerad som sämsta komiker) Ja vafan ! Och jag som är halvfinne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Äppelcider vinäger! hade lite finnar, drack det i en vecka typ, och de var borta! och du håller dig för övrigt OTROLIGT frisk av det mycket bättre än alla fucking medeciner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Klämma finnarna med pekfringrarna är det ända rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts