Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vet nån hur man får bort acne på ett bra sätt? Ni ska säga metoder som FUNKAR...hajar ni, såna som funkar OK? inte såna som ni har hört och som ni inte själva har testat! Så kom igen några bra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Dra till läkaren och få något utskrivet. Finns lite olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Täckstift och dylikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Köp Stioxyl finns i olika procent för hur kraftig din acne ( tar oxå bort ibland pormaskar ) o d e receptfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Molarferg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Clearasil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Clearasil... asså typ pads som man använder ena sidan först sen byter till andra... finnarna är borta över natten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Testat den flyttande Clerasil fast försvinner aldrig @Lindström: Öhh?? använder du målarfärg @GTA- Playern: Vad heter dom padsen? Redigerad 26 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Testat den flyttande Clerasil fast försvinner aldrig Vad är det för finnar du har... de stora, feta, äckliga kan du glömma att ta bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Skrapa bort dom, enligt min erfarenhet det enda som funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Vad är det för finnar du har... de stora, feta, äckliga kan du glömma att ta bort... Stora röda(inte sååååå stora)finnar som har fasnat i huden! @Xogede: Med vad skrapar du? Redigerad 26 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Tandkräm bara haft 2 finnar... men hade på tandkräm på dom.. o dom försvann över natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Tandkräm bara haft 2 finnar... men hade på tandkräm på dom.. o dom försvann över natten Testade med det hur länge ska man ha det på?Över natten? Redigerad 26 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Testade med det hur länge ska man ha det på?Över natten? Ja... ha på tandkräm så fort du vet att du inte ska va me nån mer... o så har du de kvar, o tar bort när du vaknar om de sitter kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 @Xogede: Med vad skrapar du? Naglarna, såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ja... ha på tandkräm så fort du vet att du inte ska va me nån mer... o så har du de kvar, o tar bort när du vaknar om de sitter kvar Använde också tandkräm när jag hade finnar, men kom ihåg att ta bort tandkrämen när du vaknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Naglarna, såklart! Jaså...det hjälper ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jaså...det hjälper ju inte Hjälpte mig! (knäck det, du...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag hade lite problem med finnar förut. Drog till ungdomsmottagningen och fick Basiron och Differin utskrivet. Använde de i ja kanske 1-2 månader. Hade knappt några finnar sen. Nu räcker det bara att jag tvättar med tvål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag har inga finnar hahahahha jag är lyckligt lottad...Bara för att jag skrev det så kommer jag få typ 297 finnar inatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts