guardian Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hej! jag ska beställa GTA: san andreas därifrån och jag fyllde in fel E-post adress och jag vet inte vad jag fyllde i :'( snälla hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Behövs det en funktionell Epost-adress vid beställning på cdon.com då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Behövs det en funktionell Epost-adress vid beställning på cdon.com då? Men man måste skriva in e-post adressen för att kunna beställa. jag vet inte vad jag stavade fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Kontakta cdon:s kundtjänst vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Tack för hjälpen. fick till det via supporten. hade glömt en bokstav, men det är ändrat och spelet beställt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts