Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Ge han en gosig liten nallebjörn Redigerad 28 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Man ska ju typ tejpa och sätta kartong över farsans bil och ge honom reservnyckeln(om man inte får tag på den vanliga) och gömma nyckeln i en gammal mint box.. så får han lista ut vad ddet är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ge honom lite stålar (eller allt, det är ditt val) så han kan köpa vad han vill, eller så kan du kolla i gulan eller på Blocket, där finns bättre bagagnade datorer för samma pris..... tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Köpt lite kondomer eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ge honom lite pengar så att han får ha nån slags budget i Göteborg.Eller så köp honom en skrivare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ge han en gossig liten nallebjörn En pojkig liten nallebjörn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 En pojkig liten nallebjörn? Lol menade gosig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Köpt lite kondomer eller nått Det påminer mig om min syrras kompis. han hade fått 100 pack med kondomer av sin mamma och mormor. det tyckte jag va ganska kul . Satsa på datorn . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Nej han ska få datorn och San Andreas Antar att diskussionen är över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Kläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Kläder! Är det tråkigaste man kan få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Är det tråkigaste man kan få Är ni typ 5 år eller? Känner efter mjuka paket och blir besvikna! Ge han lite dyrare märken, en hugo boss keps, kanske ett par nudie, Ralph Lauren jeans. En dolce gabbana t-shirt.. osv. Då blir han nog glad! Det har du råd med också, så det är inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Synd att han inte var en tjej för då kunde du köpa en dildo med USB sladd koppla direkt in i USB'n var jag för snuskig nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Nej han ska få datorn och San Andreas Håller med Crice...Diskussionen är nerlagd eller? Vi får fråga Godfather om han vill att den ska fortsätta. Nå Godfather? Fortsättning följer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ge honom datorn, san andreas och ett grattulationskort med några kondomer i.. åsså skriver du i kortet: "glöm inte att det finns en värld utanför datorn också" eller nått annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Håller med Crice...Diskussionen är nerlagd eller? Vi får fråga Godfather om han vill att den ska fortsätta. Nå Godfather? Fortsättning följer eller? No thx...Datorn ligger under min säng o väntar till 7 juni nu... *CLOSED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts