Jump to content

Present till min brorsa

Gäst
 Share

Recommended Posts

Nån som har några ideér om vad jag ska ge min brorsa? Jag funderade på att ge han nån dator från dustin som kostar 2000 så att han skulle bli glad...

Nån som har några tips? Jag har 2400 i presentbudget

Funderar på att ge han det han önskade i julklapp också

http://www.dustin.se/dacsaportal/?ProdID=5010077698

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som har några ideér om vad jag ska ge min brorsa? Jag funderade på att ge han nån dator från dustin som kostar 2000 så att han skulle bli glad...

Nån som har några tips? Jag har 2400 i presentbudget

Funderar på att ge han det han önskade i julklapp också

http://www.dustin.se/dacsaportal/?ProdID=5010077698

Köp inte den datorn >_< 256 mbits minne :teehee: lika mycke som jag har i min mp3 :) Fast man kan ju köpa en till hårddisk..Jag skulle råda dig till en fujitsu siemens.. jag har en liten såm.. en media dator... fast den kanske är lite dyr. :) bara ljudsystemet ligger 100 kr under din budget :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köp inte den datorn >_< 256 mbits minne :teehee: lika mycke som jag har i min mp3 :) Fast man kan ju köpa en till hårddisk..Jag skulle råda dig till en fujitsu siemens.. jag har en liten såm.. en media dator... fast den kanske är lite dyr. :) bara ljudsystemet ligger 100 kr under din budget :P

Men han har ju pengar så han får väl uppgradera sitt jäkla RAM-Minne....Jag har 512 MB i min MP3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vet jag!!!!! >_< Ge han den nya, pyttelilla versionen av PS2!!!!! :P:teehee::) den är väl inte dyrare än 2000 loppor?? eller har han PS2 redan??

*EDIT* Min 705:e post :)

Jo vi har ett PS2 av den lilla platta modellen i familjen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är du ute och cyklar... 256ram, 80gb diskutrymme!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm.... 2600 spänn.... jag köper typ... uhm... buddafigurer och annat krims krams från japan och vad det nu kan vara åt mina syskon och allt vad det är för max typ 200 spänn. >_<

Lät lite som att ta i att köpa en helt ny datorburk åt brorsan. :)

Tänk först efter om han skulle ge dig något lika dyrt i present, isåfall skulle jag kunna förstå dig men tänk om han ger dig typ... en glass? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge han en sån där studsmatta, det är alltid kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >_<:teehee::)

Vi har redan en studsmatta

@Azore: Ja du kan alltid få ge mig en dator om du vill

@AEDave: Jag fick en DVD av han när jag fyllde år så jag får ingen glass

Länk till kommentar
Dela på andra sidor