Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Nån som har några ideér om vad jag ska ge min brorsa? Jag funderade på att ge han nån dator från dustin som kostar 2000 så att han skulle bli glad... Nån som har några tips? Jag har 2400 i presentbudget Funderar på att ge han det han önskade i julklapp också http://www.dustin.se/dacsaportal/?ProdID=5010077698 Redigerad 26 maj, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ge han datorn och nåt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ge han datorn och nåt spel Grunnar mig bara om skitet klarar av CS och San Andreas när det kommer ut eftersom det är hans favoritspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nån som har några ideér om vad jag ska ge min brorsa? Jag funderade på att ge han nån dator från dustin som kostar 2000 så att han skulle bli glad... Nån som har några tips? Jag har 2400 i presentbudget Funderar på att ge han det han önskade i julklapp också http://www.dustin.se/dacsaportal/?ProdID=5010077698 Köp inte den datorn 256 mbits minne lika mycke som jag har i min mp3 Fast man kan ju köpa en till hårddisk..Jag skulle råda dig till en fujitsu siemens.. jag har en liten såm.. en media dator... fast den kanske är lite dyr. bara ljudsystemet ligger 100 kr under din budget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Köp inte den datorn 256 mbits minne lika mycke som jag har i min mp3 Fast man kan ju köpa en till hårddisk..Jag skulle råda dig till en fujitsu siemens.. jag har en liten såm.. en media dator... fast den kanske är lite dyr. bara ljudsystemet ligger 100 kr under din budget Men han har ju pengar så han får väl uppgradera sitt jäkla RAM-Minne....Jag har 512 MB i min MP3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Nu vet jag!!!!! Ge han den nya, pyttelilla versionen av PS2!!!!! den är väl inte dyrare än 2000 loppor?? eller har han PS2 redan?? *EDIT* Min 705:e post Redigerad 26 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nu vet jag!!!!! Ge han den nya, pyttelilla versionen av PS2!!!!! den är väl inte dyrare än 2000 loppor?? eller har han PS2 redan?? *EDIT* Min 705:e post Jo vi har ett PS2 av den lilla platta modellen i familjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Köp inte den datorn 256 mbits minne lika mycke som jag har i min mp3 Fast man kan ju köpa en till hårddisk..Jag skulle råda dig till en fujitsu siemens.. jag har en liten såm.. en media dator... fast den kanske är lite dyr. bara ljudsystemet ligger 100 kr under din budget Nu är du ute och cyklar... 256ram, 80gb diskutrymme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ge han datorn, och Postal 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nej han ska få datorn och San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag brukar max ge nånting för 100kr till mina brorsor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag brukar max ge nånting för 100kr till mina brorsor Jag ger max 50:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 JAg ger han något vettigt med tanke på at han ska flytta ner till GBG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ge han en sån där studsmatta, det är alltid kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Han måste vara glad för att ha en så schysst bror Men ge honom datorn, själv skulle jag bli jätteglad ifall jag fick en dator av någon av mina syskon, vilket aldrig skulle hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Uhm.... 2600 spänn.... jag köper typ... uhm... buddafigurer och annat krims krams från japan och vad det nu kan vara åt mina syskon och allt vad det är för max typ 200 spänn. Lät lite som att ta i att köpa en helt ny datorburk åt brorsan. Tänk först efter om han skulle ge dig något lika dyrt i present, isåfall skulle jag kunna förstå dig men tänk om han ger dig typ... en glass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ge han en sån där studsmatta, det är alltid kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi har redan en studsmatta @Azore: Ja du kan alltid få ge mig en dator om du vill @AEDave: Jag fick en DVD av han när jag fyllde år så jag får ingen glass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ja du kan alltid få ge mig en dator om du vill Varför ska jag ge dig en dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 För att jag är så snäll kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ge honom "nya finnish powerball 3 i 1!" eller en burk marmelad. de skulle säkert uppskattats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts