^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Mr. Flum - Världen Där Alla Rökte Hasch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag kom på en till: Nic & the family - Hej Monica att den pisslåten blir poppis 1 vers och sen bara "Hej, hej Monica" usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Måste fan vara Soad - thic cocain makes me feel like I'm on this song. There's nothing wrong with me There's something wrong with you There's something wrong with me I hope your stepson doesn't eat the fish When we’re crying for our next fix There's nothing wrong with me There's something wrong with you There's something wrong with me I hope your stepson doesn't eat the fish When we’re crying for our next fix Killers never hurt feelings Killers never hurt feelings Killers never hurt feelings Gonorrhoea Gorgonzola Gonorrhoea Gorgonzola Single flies of clean feedings I can't see your soul soul through your eyes The crying walls of sliding architecture Kidnapped by the likes of pure conjecture Upholstery loving men all dwelling in the wells Kidnapped by the likes of pure conjecture Killers never hurt feelings Killers never hurt feelings Killers never hurt feelings Gonorrhoea Gorgonzola Gonorrhoea Gorgonzola Single flies of clean feedings There's nothing wrong with me There's something wrong with you With you and I When we're crying for our next fix There's nothing wrong with me There's something wrong with you With you and I When we're crying for our next fix Killers never hurt feelings Killers never hurt feelings Killers never hurt feelings Gonorrhoea Gorgonzola Gonorrhoea Gorgonzola Single flies of clean feedings Single flies of clean feedings There's nothing wrong with me There's something wrong with you There's something wrong with me I hope your stepson doesn't eat the fish There's nothing wrong with me There's something wrong with you There's nothing wrong with me There's something wrong with you There's something wrong with me I hope your stepson doesn't eat the fish There's nothing wrong with me There's something wrong with you Don't eat the fish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Astronomy domine- Pink Floyd Man blir yr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Astronomy domine- Pink Floyd Man blir yr! Den är så jävla bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Den är så jävla bra... Japp! Syd Barrett är grym! Redigerad 28 maj, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det kan finnas mycket fult igentligen. Men iaf jag börjar med Franz Ferdinand - Take me out. Det var en kväll då jag tittade på Sen kväll med Luuk, (som jag gillar mycket). I slutet uppträdde Franz Ferdinand med take me out. Det såg t om fult ut när dom spelade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det kan finnas mycket fult igentligen. Men iaf jag börjar med Franz Ferdinand - Take me out. Det var en kväll då jag tittade på Sen kväll med Luuk, (som jag gillar mycket). I slutet uppträdde Franz Ferdinand med take me out. Det såg t om fult ut när dom spelade! Den låten är ju bra!! Slagsmålsklubben - Övningsköra. Blir extra flummig om man har videon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Den låten är ju bra!! Slagsmålsklubben - Övningsköra. Blir extra flummig om man har videon Slagsmålsklubben äger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Haha, In kom Gösta är bland det flummigaste jag hört Ja, nästan alla Philemon Arthurs låtar är flummiga. jag tycker också kal P dal gör rätt flummiga låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Mora Träsk, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Mora Träsk, någon? Nu ska vi ut på tiger jakt, å stjuta oss en björn den ska vi grilla över öppen eld och skita lite på en örn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det mesta på Pink Floyds album "The Dark Side Of The Moon" kan väl klassas som "flummigt"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nu ska vi ut på tiger jakt, å stjuta oss en björn den ska vi grilla över öppen eld och skita lite på en örn. Jag älskade den låten när jag var yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det mesta på Pink Floyds album "The Dark Side Of The Moon" kan väl klassas som "flummigt"... ...dom har väll gjort "värre" psykadeliska grejer, eller? Själv gillar jag Wish You Were Here-skivans lugna halvrock väldigt mycket. Tihi. ----------------- Hur som helst; det finns mycket flummig musik, men tyvärr är den dålig. Det finns dock BRA flumm, vilket är en annan femma - det klassas som nyskapande =) Parliament, o ja! Feta hattar och p-funk om rumpor. Den absolut snyggaste vinylen jag har, dessutom. Mönstrad vinyl i himmelsblå och beige med olika motiv. Great... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Stefan Sundström - Vi betalar inte, tanka den på planka.nu och hör själva. Haha, den var fan bra! Annars är väll det mesta med: Doktor Kosmos Svullo Smaklösa Excrementory Grindfuckers The Divine Comedy (speciellt låten Sweden) Rätt speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Blue Lagoon - Break My Stride Flummig skit Den må vara flummig,men skit e det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Numinen! "som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) "En dag då moroten och jag skulle basta" med okänd artist är riktigt sjuk. Hehe, Tunnan och Moroten... Sjuka snubbar! Deras hemsida (VARNING FÖR KÄNSLIGA) Tunnan och Moroten Redigerad 2 juni, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts