Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vilka låtar tycker ni är fula eller "flummiga" jag tycker att Robert Palmer - Bad case of lovin' you suger som satan "Doctor, Doctor, give me her name, i got some baaad case of lovin' you...." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Broder Danile - Luke Skywalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Robovoice - Final Fantasy (Är osäker på namnet kan vara Final Fantasy - Robovoice också men jag tror det är det förstnämnda.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Doktor cosmos - på tunnelbanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Arne Jansen - Julie Blue Lagoon - Break My Stride Sune - Syster Klas Wesley Willis - Johnny Depp Flummig skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Soundgarden - One Minute Of Silence. Själva låten är en minut och helt tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Thi Micker - Marko Dom säger Marko,Marko i 30 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Philemon Arthur and the Dung - In kommer gösta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Philemon Arthur and the Dung - In kommer gösta Haha, In kom Gösta är bland det flummigaste jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Weezer har gjort en låt som heter Piece and Quite, ni kanske förstår varför den heter så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Mike oldfield med Tubular bells e lite flummig men skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hm. Lars winnerbäck - Highway to hell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Stefan Sundström - Vi betalar inte, tanka den på planka.nu och hör själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Stefan Sundström - Vi betalar inte, tanka den på planka.nu och hör själva. Skönt efternamn har han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vet inte varför, men jag tycker att det mesta från Gorillaz är ganska flummigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vet inte varför, men jag tycker att det mesta från Gorillaz är ganska flummigt... Ja Gorillaz gör underbart flummig musik. En hel skiva full med massa konstiga Hip-Hop låtar och rätt som det är kommer det en salsa låt Det är första skivan jag snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Peff - Hej Kanin är rätt flummig. Jag menar ''Hej kanin he he hej kanin. Jag ska kutta eld på hela rasket!'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Peff - Hej Kanin är rätt flummig. Jag menar ''Hej kanin he he hej kanin. Jag ska kutta eld på hela rasket!'' Haha den aeger Btw säger han verkligen "Jag ska kutta eld på hela rasket" ? Det blir ju jag ska skära eld på hela rasket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 "En dag då moroten och jag skulle basta" med okänd artist är riktigt sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) "En dag då moroten och jag skulle basta" med okänd artist är riktigt sjuk. Tunnan Och Moroten -Bajs I Bastun heter den för att va lite petig. Angående Hej Kanin kolla denna länk och bedöm själv vad han säger. http://rapidshare.de/files/1997876/Hej_Kanin.wav.html Redigerad 26 maj, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts