Jump to content

Rätt eller fel?

Bubbli
 Share

Är den nya lagen rätt eller fel.  

4 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

För och främst så vet jag inte om det här räknas som warez men jag tvivlar på det...

Och jag satt och läste tidningen (skulle kolla del 3 för att jag skulle läsa serierna) i morse och så såg jag det jag länkar till. Är det rätt eller fel? Nu när det är bestämt.

Själv tycker jag det är fel. Faktisgt... Även ifall man fattar varför dom gör det olagligt.

EDIT: Nu märkte jag ett stort fel.. Men ja står för rätt och nej står för fel.

Länk==> http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=217511

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktisgt

Faktiskt >_<

Men va fan. så man kan inte öhrm, leka med dc längre? fett dåligt, men om man skulle öhrm lalla med lite låtar å nåra filmer, stormar dom dörren å suger ut allting ur datorn med en simsug?

EDIT: borde inte svarsallternativen vara "rätt" eller "fel" ?

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir vansinski... det står varken vad det handlar om i rubriken, eller i beskrivningen till omröstningen.. låser denna, skapa en ny tråd med bättre rubrik om du känner för det

och i själva posten är " För och främst så vet jag inte om det här räknas som warez men jag tvivlar på det..." det ända som kan antyda på om vad pollen handlar om... best tråd ever!

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...