Jump to content

UEFA Champions League Final

Arman
 Share

Recommended Posts

Jag är mycket nöjd över Liverpools vinst. Satsade pengar i skolan och det slutade med att man fick gå hem 150:- rikare.

För man hade ju satsat på Liverpool ;P

Liverpool hade sån jävla tur!!! ;)

1.Deras 3-2 mål var egentligen offside innan och linjedomaren vinkade men assisterande domaren är blind och såg inte det jag ska skicka honom ett par glasögon så han kan fortsätta döma matcher!!!!!! ;) .då skulle milan haft bollen och matchbilden varit helt annorlunda!

2.Milanspelarna sprang offside mycket i första halvlek något som liverpool ska va glada över

3.Schevshenko hade ett MEGA stor schans att sätta bollen i förlängingen. Sörjer nästan med honom ;P

Och i straffarna verkade det som om att Milan spelarna var helt hopplösa när dom la straffarna. Precis som dom hatade fotboll. Dom sköt ussla straffar!!!!

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Liverpool hade sån jävla tur!!! ;)

Nehe så Milan har aldrig haft tur eller.

Dom van en Champions League final på straffar för två år sedan, så det skulle klassas som tur om dom vann en till.

Och Liverpool hade väl inte tur när dom kom tillbaka och vände, Milan klantade sig och dom fick själva sota för det. Sen har ju inte Liverpool spelat en match på tre veckor och ändå vinner dem. Jag vet inte om det är Liverpool som är bra eller Milan som är dåliga, för tur har dom varje fall inte.

Se på matchen mot PSV till exempel. Vilka hade tur där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh, det var solklart att det inte var offside, och förövrigt är han en av de bästa linjemännen(låt mig kalla dem det!)jag någonsin sett.

Glada över vad? Att Milanspelare inte är tillräckligt kyliga, och att Liverpool håller en perfekt linje?

Det var öerhört klantigt bara, hade vem fan som helst satt bara man tagit det lite lungt och inte skjutit rakt på Dudék.

Mycket av det var Dudéks förtjänst, du skall bara veta hur irriterande det är när man har en sån jävla sprattelgubbe mot sig i målet.

Jag menar inte att målet var offside!! Liverpool anföll som var offside men dom blåste aldrig och spelet fortsatte... milan fick bollen liverpool tog den i mittplanen och gjorde mål. Matchbilden hade varit annorlunda då!!

Ja dom ska vara glada över att milan inte lyckades med sina djupledspassningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor