RadiuZ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kom just att tänka på: HUR kan den här tråden finnas utan en sån här bild Hoppas man kan spela 8st på två TV-apparater mot andra ute på nätet. Suck, måste vänta såååå länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hoppas man kan spela 8st på två TV-apparater mot andra ute på nätet. Suck, måste vänta såååå länge Räcker det inte med LAN om man e så många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Räcker det inte med LAN om man e så många Jo men om spelet klarar av mer så skulle det ju vara lika kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jo men om spelet klarar av mer så skulle det ju vara lika kul Så du menar att om man var 8 pers på två tvapparater hos dig t.ex och sen var vi 8 pers hos mig så skulle vi kunna köra teamdeathmatch 8 vs. 8? Ja det skulle nog vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Så du menar att om man var 8 pers på två tvapparater hos dig t.ex och sen var vi 8 pers hos mig så skulle vi kunna köra teamdeathmatch 8 vs. 8? Ja det skulle nog vara kul!!! JA!!! Skitkul Redigerad 13 juni, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Dead Rising Kolla på Game footage 1 Jag längtar som bara den En bra blandning av action,skräck och lite humor Redigerad 16 juni, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Dead Rising Kolla på Game footage 1 Jag längtar som bara den En bra blandning av action,skräck och lite humor Finns en recention på www.gamereactor.se Nåt jag skulle vilja ha till PS3 är ett nytt Gex. Den är nog rätt så okänt men var en trilogi om en geckoödla (talande m.m. såklart) som sugs in i en TV. Först spelet jag spelade till PS1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Finns en recention på www.gamereactor.se Nåt jag skulle vilja ha till PS3 är ett nytt Gex. Den är nog rätt så okänt men var en trilogi om en geckoödla (talande m.m. såklart) som sugs in i en TV. Först spelet jag spelade till PS1. Jag har Gex 3D till datan,gamla goda tider eller rätt så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Metroid Pime 3 - Revolution http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1979 Denna film är den första från ett Revolution Spel WOW! (kolla så förstår ni) Dead Rising Kolla på Game footage 1 Jag längtar som bara den En bra blandning av action,skräck och lite humor Redigerad 21 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Så du menar att om man var 8 pers på två tvapparater hos dig t.ex och sen var vi 8 pers hos mig så skulle vi kunna köra teamdeathmatch 8 vs. 8? Ja det skulle nog vara kul!!! Fast då måste man ha hdtv för att kunna koppla in två tv apparater går inte med vanliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Fast då måste man ha hdtv för att kunna koppla in två tv apparater går inte med vanliga Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 http://www.level7.nu/texter/read.php?id=56212 Gäller dock inte dom "riktiga" GTA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nåt jag skulle vilja ha till PS3 är ett nytt Gex. Den är nog rätt så okänt men var en trilogi om en geckoödla (talande m.m. såklart) som sugs in i en TV. Först spelet jag spelade till PS1. Ahh Gex, har Gex till PC, första delen tror jag. Var mitt favoritspel när jag var yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ahh Gex, har Gex till PC, första delen tror jag. Var mitt favoritspel när jag var yngre Jepp, det är roligt. Ettan var mitt första spel med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 EY! Nu har tiden gått och fler spel utannonserats..dags att "refräsha" denna tråd. *REFRÄSH* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 EY! Nu har tiden gått och fler spel utannonserats..dags att "refräsha" denna tråd. *REFRÄSH* Resident Evil 5 Om jag köper PS3,eller om det kommer till xbox360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Resident Evil 5 Om jag köper PS3,eller om det kommer till xbox360 Jäpp Resident Evil 5 låter lovande. Även Alan Wake låter som ett riktigt hett spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jäpp Resident Evil 5 låter lovande. Även Alan Wake låter som ett riktigt hett spel.. Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jäpp Resident Evil 5 låter lovande. Även Alan Wake låter som ett riktigt hett spel.. Kolla in In-gamevideon av Lair. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jäpp Resident Evil 5 låter lovande. Även Alan Wake låter som ett riktigt hett spel.. Visst gör det? För de som missat den, ta gärna en kik på min Alan Wake-tråd här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts