Jump to content

Spelen till nästa generation

Matteus
 Share

Recommended Posts

Jag tänkte det att i tråden Xbox 360 eller PS3 så jämför alla om kraften i konsolerna så jag tänkte att i den här tråden så kan vi diskutera, visa upp bilder från dom spelen som är planerade till nästa generation, både till Xbox 360, PS3 och Revolution. Vilka ni längtar efter mest, vilket som ser bäst ut etc. Men försök att inte fylla tråden med t.ex "HALO 3 KOMMER KROSSA KILLZONE 2" eller vice versa.

Ni har glömt av Revolution!

Nintendo har bekräftat Metroid Prime 3, Smash Bros 3, Zelda, Mario, och ett topphemligt spel av Miyamoto!

Jag tror att MP3 kan komma till att sopa mattan med Killzone och Halo. Det verkar ju som om man ska kunna köra fordon i det också, som i Halo. Sen behöver man bara ett manuellt siktsystem, så blir det VERKLIGEN en fullvärdig konkurrent!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ni har glömt av Revolution!

Nintendo har bekräftat Metroid Prime 3, Smash Bros 3, Zelda, Mario, och ett topphemligt spel av Miyamoto!

Jag tror att MP3 kan komma till att sopa mattan med Killzone och Halo. Det verkar ju som om man ska kunna köra fordon i det också, som i Halo. Sen behöver man bara ett manuellt siktsystem, så blir det VERKLIGEN en fullvärdig konkurrent!

Happ...Nintendo har hittills inte bekräftat nåt bra spel...Enligt mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har dom bekräftat nåt spel hittils?

Kan någon isf lägga upp en länk till listan? :);P

Finns ingen lista.

Ser man på deras presskonferens visar dom en tjugo sekunders trailer av Metroid Prime 3, sen berättar dom om att ett Supersmashbrosspel ska komma som releasespel, med WiFi inbyggt. Sen sa dom att Miyamoto håller på med ett nytt spel som inte tillhör någon tidigare känd spelserie, men att det är hemligt. Sen sa man nåt om ett Zelda till Rev under en "Zelda:Twilight princess" intervju!

Det är ungefär allt.

Sen sa Howard Licoln att dom ska försöka få med sånna spel dom tidigare saknade till nästa generation, som exempelvis "Gran Turismos" och "Grand Theft Autos" (som han själv uttryckte sig).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns ingen lista.

Ser man på deras presskonferens visar dom en tjugo sekunders trailer av Metroid Prime 3, sen berättar dom om att ett Supersmashbrosspel ska komma som releasespel, med WiFi inbyggt. Sen sa dom att Miyamoto håller på med ett nytt spel som inte tillhör någon tidigare känd spelserie, men att det är hemligt. Sen sa man nåt om ett Zelda till Rev under en "Zelda:Twilight princess" intervju!

Det är ungefär allt.

Sen sa Howard Licoln att dom ska försöka få med sånna spel dom tidigare saknade till nästa generation, som exempelvis "Gran Turismos" och "Grand Theft Autos" (som han själv uttryckte sig).

SuperSmash med WiFi? Fan va kul, måste tjata på min nintendo-kompis att köpa det :);P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade en storre spellista pa IGN!

Animal Crossing Revolution Nintendo 2007

Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution Square Enix TBA

Kid Icarus Revolution TBA TBA

Killing Day TBA 2006

King Kong Ubisoft France 2006

Legend of Zelda Revolution Nintendo 2007

Mario Revolution Nintendo 2006

Metroid Prime 3 Retro Studios TBA

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest Eurocom 2006