darkjak Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag tänkte det att i tråden Xbox 360 eller PS3 så jämför alla om kraften i konsolerna så jag tänkte att i den här tråden så kan vi diskutera, visa upp bilder från dom spelen som är planerade till nästa generation, både till Xbox 360, PS3 och Revolution. Vilka ni längtar efter mest, vilket som ser bäst ut etc. Men försök att inte fylla tråden med t.ex "HALO 3 KOMMER KROSSA KILLZONE 2" eller vice versa. Ni har glömt av Revolution! Nintendo har bekräftat Metroid Prime 3, Smash Bros 3, Zelda, Mario, och ett topphemligt spel av Miyamoto! Jag tror att MP3 kan komma till att sopa mattan med Killzone och Halo. Det verkar ju som om man ska kunna köra fordon i det också, som i Halo. Sen behöver man bara ett manuellt siktsystem, så blir det VERKLIGEN en fullvärdig konkurrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ni har glömt av Revolution! Nintendo har bekräftat Metroid Prime 3, Smash Bros 3, Zelda, Mario, och ett topphemligt spel av Miyamoto! Jag tror att MP3 kan komma till att sopa mattan med Killzone och Halo. Det verkar ju som om man ska kunna köra fordon i det också, som i Halo. Sen behöver man bara ett manuellt siktsystem, så blir det VERKLIGEN en fullvärdig konkurrent! Happ...Nintendo har hittills inte bekräftat nåt bra spel...Enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 KILLING DAY Det jag längtar mest till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Happ...Nintendo har hittills inte bekräftat nåt bra spel...Enligt mig Har dom bekräftat nåt spel hittils? Kan någon isf lägga upp en länk till listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Har dom bekräftat nåt spel hittils? Kan någon isf lägga upp en länk till listan? Finns ingen lista. Ser man på deras presskonferens visar dom en tjugo sekunders trailer av Metroid Prime 3, sen berättar dom om att ett Supersmashbrosspel ska komma som releasespel, med WiFi inbyggt. Sen sa dom att Miyamoto håller på med ett nytt spel som inte tillhör någon tidigare känd spelserie, men att det är hemligt. Sen sa man nåt om ett Zelda till Rev under en "Zelda:Twilight princess" intervju! Det är ungefär allt. Sen sa Howard Licoln att dom ska försöka få med sånna spel dom tidigare saknade till nästa generation, som exempelvis "Gran Turismos" och "Grand Theft Autos" (som han själv uttryckte sig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Finns ingen lista. Ser man på deras presskonferens visar dom en tjugo sekunders trailer av Metroid Prime 3, sen berättar dom om att ett Supersmashbrosspel ska komma som releasespel, med WiFi inbyggt. Sen sa dom att Miyamoto håller på med ett nytt spel som inte tillhör någon tidigare känd spelserie, men att det är hemligt. Sen sa man nåt om ett Zelda till Rev under en "Zelda:Twilight princess" intervju! Det är ungefär allt. Sen sa Howard Licoln att dom ska försöka få med sånna spel dom tidigare saknade till nästa generation, som exempelvis "Gran Turismos" och "Grand Theft Autos" (som han själv uttryckte sig). SuperSmash med WiFi? Fan va kul, måste tjata på min nintendo-kompis att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 KILLING DAY Det jag längtar mest till Nice ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 KILLING DAY Det jag längtar mest till Ja, det har jag också tänkt på. Verkar kunna bli nice. Ett spel som nog ligger överst på min önskelista måste nästan vara Dark Sector. Ett slags smygar/shooter spel i rymden. Kolla in denna trailer http://www.gametrailers.com/player.php?id=6066&type=wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ja, det har jag också tänkt på. Verkar kunna bli nice. Ett spel som nog ligger överst på min önskelista måste nästan vara Dark Sector. Ett slags smygar/shooter spel i rymden. Kolla in denna trailer http://www.gametrailers.com/player.php?id=6066&type=wmv Buffrar.... Är det till PS3 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jajamänsan. Alla spel jag skriver om kommer till PS3 eftersom det är den konsolen jag ska köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Gears of War, Xbox360: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Verkar bli många framtids-shootingspel till nästa generation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 En fråga,offtopic: Kommer dom ha ragdoll fysik i alla spel som det passar till typ spel som kommer till nästa generationskonsoller?? för att om jag ska kunna bli nöjd med ett shooter spel så måste det ha det Eller kostar det mycket för företag att ha det i spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Spel nu för tiden kan ju också ha ragdoll. Det finns ju med i spelen om företaget vill ha med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Spel nu för tiden kan ju också ha ragdoll. Det finns ju med i spelen om företaget vill ha med det. Jo,det vet jag men jag menar att kommer inte det andra dö ut så att alla sånna spel har ragdoll.... I LOVE RAGDOLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Du får väl vänta och se. Men det kommer säkert många spel med ragdoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 2 juni, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) *Borta*, ber om ursäkt. Redigerad 2 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Kom just att tänka på: HUR kan den här tråden finnas utan en sån här bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hittade en storre spellista pa IGN! Animal Crossing Revolution Nintendo 2007 Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution Square Enix TBA Kid Icarus Revolution TBA TBA Killing Day TBA 2006 King Kong Ubisoft France 2006 Legend of Zelda Revolution Nintendo 2007 Mario Revolution Nintendo 2006 Metroid Prime 3 Retro Studios TBA Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest Eurocom 2006 Super Smash Bros. Revolution Nintendo TBA The Darkness Starbreeze AB TBA Tom Clancy's Splinter Cell 4 Ubisoft Montreal 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts