Danne Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Både Sony och Gurilla har sagt att den är en in-game trailer Konstigt! för i playstation officiella sida så prata dom med Gurellia och fråga dom om videon. då sa dom att dom hade jobbat med TRAILEN ända sen november föra året. Redigerad 26 maj, 2005 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 The Legend of Zelda (N-Revolution) (20??) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ett spel som verkligen ser intressant ut är Motorstorm till PS3, ser faktiskt VÄLDIGT intressant ut. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/928393_20050516_screen001.jpg Det verkar ju skitgrymt !!! Det äger Mtx vs Atv Stort (Ser så ut på grafiken iallafall ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Motorstorm är nog ett av spelen jag kommer till att köpa först. Samma här, ska bli jäkligt kul att köra när man köpt sin PS3 på realease dagen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Måste väl kostat mer ändå? Köpte ju mitt PS2 för 4000 och då hade det funnits ett tag. PS2 kostade ca 4500 vid releasen i sverige men å andra sidan så kostade dreamcast 5000 och priset på PS2 sjönk ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Oblivion kommer nog till både PS3 & 360. Det ska jag ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Hoppas verkligen det. Då ska jag också ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Motorstorm är garanterat ett köp direkt och dessutom finns det många andra måste-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Motorstorm är garanterat ett köp direkt och dessutom finns det många andra måste-spel. Jag förstår vad menar Vet nån vilken månad det kommer ut (jag läste att det skulle komma första kvartalet nästa år så kan nån precisera sig lite mer )??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag förstår vad menar Vet nån vilken månad det kommer ut (jag läste att det skulle komma första kvartalet nästa år så kan nån precisera sig lite mer )??? PS3 skulle ju komma runt första kvartalet 2006, och MotorStorm skulle tydligen släppas vid releasen av PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 PS3 skulle ju komma runt första kvartalet 2006, och MotorStorm skulle tydligen släppas vid releasen av PS3. okej !!! Tack för infon Måste bara skaffa motorstorm !!! Är det nån som hört nåt om The getaway3 (har redan sett trailern verkar ju grymt bra )T.E.X när det kommer ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 2 days to Vegas.... Har sätt screens till både Xbox360 och Ps3... Ser lika bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 PS3 skulle ju komma runt första kvartalet 2006, och MotorStorm skulle tydligen släppas vid releasen av PS3. Jag undrar lite om det här med PS3:s realease. Släpps det över hela världen samma dag eller i Japan och USA först och sen efter 2 månader i Europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 2 days to Vegas.... Har sätt screens till både Xbox360 och Ps3... Ser lika bra ut. Det är ju bara för att det inte är in-game bilder ju... spelet kommer ju inte änns se ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Konstigt! för i playstation officiella sida så prata dom med Gurellia och fråga dom om videon. då sa dom att dom hade jobbat med TRAILEN ända sen november föra året. Bara för att det är en trailen behöver det ju inte vara not-in-game pictures. Såg nyss trailern, måste ha det spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ännu ett spel som verkar lovande, nämligen Condemned. Det ska komma till Xbox 360, PC och kanske (hoppas hoppas) till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ännu ett spel som verkar lovande, nämligen Condemned. Det ska komma till Xbox 360, PC och kanske (hoppas hoppas) till PS3. Vad handlar det om? Är det ett "fly från zombies" eller "ta fram shotgun & meja ner dom"spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Det är ju bara för att det inte är in-game bilder ju... spelet kommer ju inte änns se ut så Du menar att bilderna inte är renderade realtime med PS3s hårdvara? Bevis? Titta på Unreal 3.0 motorn. Den bevisar att PS3 kan rendera väldigt bra grafik realtime. Redigerad 29 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Vad handlar det om? Är det ett "fly från zombies" eller "ta fram shotgun & meja ner dom"spel? Nä, det är faktiskt ett sorts detektiv-spel. Du är en kriminaltekniker som blivit borttagen från ett fall som du kan vara inblandad i, så nu måste du lösa fallet själv. Tydligen så har zombies någonting med spelet att göra. Du kan också leta efter fingeravtryck, blod etc. med UV lampor eller andra mojänger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nä, det är faktiskt ett sorts detektiv-spel. Du är en kriminaltekniker som blivit borttagen från ett fall som du kan vara inblandad i, så nu måste du lösa fallet själv. Tydligen så har zombies någonting med spelet att göra. Du kan också leta efter fingeravtryck, blod etc. med UV lampor eller andra mojänger. Storyn låter spännande men såna där dektektivspel är inget för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts