Jump to content

Spelen till nästa generation

Matteus
 Share

Recommended Posts

Både Sony och Gurilla har sagt att den är en in-game trailer :rolleyes:  (w00t)  (w00t)

Konstigt! för i playstation officiella sida så prata dom med Gurellia och fråga dom om videon. då sa dom att dom hade jobbat med TRAILEN ända sen november föra året.

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag förstår vad menar  :P Vet nån vilken månad det kommer ut  :D (jag läste att det skulle komma första kvartalet nästa år så kan nån precisera sig lite mer )???

PS3 skulle ju komma runt första kvartalet 2006, och MotorStorm skulle tydligen släppas vid releasen av PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS3 skulle ju komma runt första kvartalet 2006, och MotorStorm skulle tydligen släppas vid releasen av PS3.

Jag undrar lite om det här med PS3:s realease. Släpps det över hela världen samma dag eller i Japan och USA först och sen efter 2 månader i Europa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt! för i playstation officiella sida så prata dom med Gurellia och fråga dom om videon. då sa dom att dom hade jobbat med TRAILEN ända sen november föra året.

Bara för att det är en trailen behöver det ju inte vara not-in-game pictures. :ph34r:-_-:P

Såg nyss trailern, måste ha det spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju bara för att det inte är in-game bilder ju... spelet kommer ju inte änns se ut så

Du menar att bilderna inte är renderade realtime med PS3s hårdvara?

Bevis?

Titta på Unreal 3.0 motorn.

Den bevisar att PS3 kan rendera väldigt bra grafik realtime.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad handlar det om? Är det ett "fly från zombies" eller "ta fram shotgun & meja ner dom"spel? ^_^;)

Nä, det är faktiskt ett sorts detektiv-spel. Du är en kriminaltekniker som blivit borttagen från ett fall som du kan vara inblandad i, så nu måste du lösa fallet själv. Tydligen så har zombies någonting med spelet att göra. Du kan också leta efter fingeravtryck, blod etc. med UV lampor eller andra mojänger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, det är faktiskt ett sorts detektiv-spel. Du är en kriminaltekniker som blivit borttagen från ett fall som du kan vara inblandad i, så nu måste du lösa fallet själv. Tydligen så har zombies någonting med spelet att göra. Du kan också leta efter fingeravtryck, blod etc. med UV lampor eller andra mojänger.

Storyn låter spännande men såna där dektektivspel är inget för mig :wacko::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor