Matteus Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag tänkte det att i tråden Xbox 360 eller PS3 så jämför alla om kraften i konsolerna så jag tänkte att i den här tråden så kan vi diskutera, visa upp bilder från dom spelen som är planerade till nästa generation, både till Xbox 360, PS3 och Revolution. Vilka ni längtar efter mest, vilket som ser bäst ut etc. Men försök att inte fylla tråden med t.ex "HALO 3 KOMMER KROSSA KILLZONE 2" eller vice versa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag tänkte det att i tråden Xbox 360 eller PS3 så jämför alla om kraften i konsolerna så jag tänkte att i den här tråden så kan vi diskutera, visa upp bilder från dom spelen som är planerade till nästa generation, både till Xbox 360, PS3 och Revolution. Vilka ni längtar efter mest, vilket som ser bäst ut etc. Men försök att inte fylla tråden med t.ex "HALO 3 KOMMER KROSSA KILLZONE 2" eller vice versa. Killzone kommer kross... Ne, bara skojar. PS3 värka ha många svärd-pistol-spel och x-box många shooting och sportspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 JAg tycker just nu att spelutbudet till PS3 suger... och jag är väldigt besviken Men jag antar att fler spel kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 JAg tycker just nu att spelutbudet till PS3 suger... och jag är väldigt besviken Men jag antar att fler spel kommer Ja, för just nu finns ju inte ett enda spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 JAg tycker just nu att spelutbudet till PS3 suger... och jag är väldigt besviken Men jag antar att fler spel kommer Det är ju inte så konstigt. sony har hållt på mycket längre med sin utveckling med sin PS3 sen så kommer ju också den släppas mycket senare. spel utveklarna har inte fått ha PS3 lika länge som dom har haft xbox 360... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 PS3 har Final Fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Spelkänslan i spelen kommer vara så fängslande att man inte vill lämna PS3:an ALLS(eller Xbox 360 ) Tänk er när ni får PS3 eller Xbox 360 framför er.Ni köper ert första sköna spel till nån av formaten, och spelar det hemma, och sen tänk er dom bilderna som ni har sett på nån av dom spelen som kommer att komma asså bara TÄNK ER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag vet inte om ni vet det men killzone 2 videon den var inte riktig. det var bara en trailer som Gurilla har gjort spelet kommer inte se ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 När kommer ps3 och xbox 360 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 När kommer ps3 och xbox 360 ? Xbox 360 kommer i november playstation 3 kommer komma första kvartalet 2006 och kommer att kosta ca 3000kr kanske lite mer för våran jävla moms som vi har här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Xbox 360 kommer i november playstation 3 kommer komma första kvartalet 2006 och kommer att kosta ca 3000kr kanske lite mer för våran jävla moms som vi har här Bara 3000?! När 2 generationen kom kostade dom ca 4000 väl? Devil May Cry, Fifth Phantom Saga, Gundam World verka vara grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 När 2 generationen kom kostade dom ca 4000 väl? Måste väl kostat mer ändå? Köpte ju mitt PS2 för 4000 och då hade det funnits ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Måste väl kostat mer ändå? Köpte ju mitt PS2 för 4000 och då hade det funnits ett tag. Tack vare all konkurans borde priset på dom nya maskinerna minska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ett spel som verkligen ser intressant ut är Motorstorm till PS3, ser faktiskt VÄLDIGT intressant ut. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/928393_20050516_screen001.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Call of duty 2 till xbox 360 ÄGER!!!!!!! CALL OF DUTY 2 FILM (XBOX 360) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Call of duty 2 till xbox 360 ÄGER!!!!!!! CALL OF DUTY 2 FILM (XBOX 360) Kommer ändå till dator, jag hoppas att 360 får en uppföljare till Crimson Skies(stavning?), skitkul spel till xb1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ett spel som verkligen ser intressant ut är Motorstorm till PS3, ser faktiskt VÄLDIGT intressant ut. Absolut! En av mina favoriter bland de spel som kommer komma. Tycker trailern är helfrän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ett spel som verkligen ser intressant ut är Motorstorm till PS3, ser faktiskt VÄLDIGT intressant ut. Håller med! Längtar till 3D-grafiken är lika bra som på filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Absolut! En av mina favoriter bland de spel som kommer komma. Tycker trailern är helfrän. Motorstorm är nog ett av spelen jag kommer till att köpa först. Trailern finns bland annat här... och med något bättre kvalitet här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag vet inte om ni vet det men killzone 2 videon den var inte riktig. det var bara en trailer som Gurilla har gjort spelet kommer inte se ut så Både Sony och Gurilla har sagt att den är en in-game trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts