Jump to content

Spelen till nästa generation

Matteus
 Share

Recommended Posts

Jag tänkte det att i tråden Xbox 360 eller PS3 så jämför alla om kraften i konsolerna så jag tänkte att i den här tråden så kan vi diskutera, visa upp bilder från dom spelen som är planerade till nästa generation, både till Xbox 360, PS3 och Revolution. Vilka ni längtar efter mest, vilket som ser bäst ut etc. Men försök att inte fylla tråden med t.ex "HALO 3 KOMMER KROSSA KILLZONE 2" eller vice versa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tänkte det att i tråden Xbox 360 eller PS3 så jämför alla om kraften i konsolerna så jag tänkte att i den här tråden så kan vi diskutera, visa upp bilder från dom spelen som är planerade till nästa generation, både till Xbox 360, PS3 och Revolution. Vilka ni längtar efter mest, vilket som ser bäst ut etc. Men försök att inte fylla tråden med t.ex "HALO 3 KOMMER KROSSA KILLZONE 2" eller vice versa.

Killzone kommer kross... Ne, bara skojar.

PS3 värka ha många svärd-pistol-spel och x-box många shooting och sportspel >_<:teehee::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg tycker just nu att spelutbudet till PS3 suger... och jag är väldigt besviken

Men jag antar att fler spel kommer

Det är ju inte så konstigt. sony har hållt på mycket längre med sin utveckling med sin PS3 sen så kommer ju också den släppas mycket senare. spel utveklarna har inte fått ha PS3 lika länge som dom har haft xbox 360...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelkänslan i spelen kommer vara så fängslande att man inte vill lämna PS3:an ALLS(eller Xbox 360 :) )

Tänk er när ni får PS3 eller Xbox 360 framför er.Ni köper ert första sköna spel till nån av formaten, och spelar det hemma, och sen tänk er dom bilderna som ni har sett på nån av dom spelen som kommer att komma :teehee: asså bara TÄNK ER >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xbox 360 kommer i november

playstation 3 kommer komma första kvartalet 2006 och kommer att kosta ca 3000kr kanske lite mer för våran jävla moms som vi har här

Bara 3000?! När 2 generationen kom kostade dom ca 4000 väl?

Devil May Cry, Fifth Phantom Saga, Gundam World verka vara grymma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor