darkjak Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det här är sista försöket! Tycker ni att GTA ska komma till Nintendos nästa konsol revolution? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vote: Nej/Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vote: Nej/Nej. OK.. kan du berätta varför den inte bör komma till Rev? Eller vill du bara djäklas som den fyraåring du är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 OK.. kan du berätta varför den inte bör komma till Rev? Eller vill du bara djäklas som den fyraåring du är? Varför tar du med det alternativet om du planerar att trakassera dom som röstar på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Eller vill du bara djäklas som den fyraåring du är? När du skriver djäklas undrar man ju vem fyraåringen är... eller? Vote: Nej/Nej Redigerad 25 maj, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nej, ska inte skaffa Revolution. Ska det vara GTA ska det vara PS2, absolut inte Nintendo. Vote: Nej/Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vote: Nej/Nej GTA ska inte komma till barnkonsoller. R* har ju själv sagt att Nintendo är för dålig för GTA serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Varför tar du med det alternativet om du planerar att trakassera dom som röstar på det? Svaret är simpelt, han är minderårig eller ointelligent. Vote: Ja/Ja. Redigerad 26 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Det var ett jävla tjat. Vote: Nej/Nej Redigerad 26 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Vote: Nej/Nej GTA ska inte komma till barnkonsoller. R* har ju själv sagt att Nintendo är för dålig för GTA serien Great! Konsolen har inte ens släppts, och det kallas redan barnkonsol! Jag menade inte att trakaserea eller dissa nån, men det här är tänkt att vara en debatt, och i debatter berättar man varför man tycker som man gör, istället för att bara hålla på med att tjata om och om igen ATT man tycker som man gör! Och förrseten läste jag det här på Gamesot: GS: So do you think that's really going to ramp up more third-party support for Revolution? The fact that it's going to be easier to make games for than the Xbox 360 or PlayStation 3? GH: Well, we hope it will and, in fact, it's really important to us. There's some games that we do extremely well, our game franchises obviously, but there are others that we don't do. I think if we look at the GameCube and say, "OK, what's one of the things we missed in this generation?" Well, we really didn't have the Grand Turismos or the Grand Theft Autos, so those are the things that the publishers with their particular expertise can really fill in the gaps on, and that's important to us. Redigerad 27 maj, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ni som inte tycker att det ska komma till rev. varför tycker ni inte att det ska göra det?? gynnar det er på något sätt om det inte gör det eller vad?? voté: ja/ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Röstade nej för att jag skiter i vilket. Skulle det vara ett Rev exklusivt GTA spel så absolut NEJ/NEJ. Skulle det vara ett GTA spel som samtidigt släpptes till t.ex. PC så ett lite svagare nej/nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Skulle det vara ett GTA spel som samtidigt släpptes till t.ex. PC så ett lite svagare nej/nej. Ja men jag frågade ju i mitt förra inlägg^^, varför du (och några andra) tycker så?? skämtar du eller försöker jäklas som darkjak sa? tycker det skulle vara väldigt intressant att veta varför vissa resonerar så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ja men jag frågade ju i mitt förra inlägg^^, varför du (och några andra) tycker så?? skämtar du eller försöker jäklas som darkjak sa? tycker det skulle vara väldigt intressant att veta varför vissa resonerar så?? Röstade nej för att jag skiter i vilket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 S nej/ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Skiter du i vilket så ska svaret va nej/ja! Nej/nej betyder att du har en välmotiverad orsak till att vi som diggar Nintendo bör stå helt utan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nej/ja Tycker alla ska njuta av gta, barn eller inte. Min fyraåriga lillasyster är skitbra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Skiter du i vilket så ska svaret va nej/ja! Nej/nej betyder att du har en välmotiverad orsak till att vi som diggar Nintendo bör stå helt utan! Nah, lutar mer åt Nej/nej. Kan väl motivera det med: Jag tycker inte att R* ska lägga ner tid på att utveckla GTA till Rev. Dom skall lägga ner mer tid på PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej/nej Skiter egentligen i det men tycker ändå att GTA bara ska vara på PS & PC. Så har det varit ända sen GTA1. Att dom senaste spelen har kommit till xb också stödjer jag inte heller. Det är min anledning Darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vote : Ja/Ja. Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts