syyyg Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ere nån som vet hur man loadar sina sparade spel? när ja trycker på load game som kommaer ja bara tebax till main meny, hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ere nån som vet hur man loadar sina sparade spel? när ja trycker på load game som kommaer ja bara tebax till main meny, hur gör jag? Varje gång du sätter på spelet så laddas det du har gjort. Sedan trycker du inte på New Game utan till nästa vänster och startar det senaste uppdraget du var på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Varje gång du sätter på spelet så laddas det du har gjort. Sedan trycker du inte på New Game utan till nästa vänster och startar det senaste uppdraget du var på Fan va shysst tack så mycket GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Fan va shysst tack så mycket GTApimpfoolife Over & Out... With pleasure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Over & Out... With pleasure Men va fan man kan ju bara börja om på ett visst kapitel och inte där man sparade ju :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Men va fan man kan ju bara börja om på ett visst kapitel och inte där man sparade ju :'( Javet man kan spara på vilket ställe man vill, men det är inte alltid säkert att man kommer får börja där igen. Efter du har klarat ett kapitel kommer man se en liten gul markering uppe i vänstra hörnet, det menas att då ska du spara för att få börja där igen när du startaer spelet nån gång senare. Det är därför man alltid ska spara etfter varje klarat kapitel Hoppas du hajar vad jag menar Redigerad 25 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Javet man kan spara på vilket ställe man vill, men det är inte alltid säkert att man kommer får börja där igen. Efter du har klarat ett kapitel kommer man se en liten gul markering uppe i vänstra hörnet, det menas att då ska du spara för att få börja där igen när du startaer spelet nån gång senare. Det är därför man alltid ska spara etfter varje klarat kapitel Hoppas du hajar vad jag menar Du gtapimpfoolife, vet du någon getawayhemsida fast någon annan får ju så klart också svara på detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Du gtapimpfoolife, vet du någon getawayhemsida fast någon annan får ju så klart också svara på detta http://www.blackmonday.co.uk/index2.php Det fanns en The Getaway sida också förut, men den försvann när Black Monday kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 http://www.blackmonday.co.uk/index2.php Det fanns en The Getaway sida också förut, men den försvann när Black Monday kom Tack tack men vet du vart parisehjulet ligger (karta,bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Tack tack men vet du vart parisehjulet ligger (karta,bild) Jag tror du menar Millenium Wheel eller "The London Eye" som den också kallas. Den ligger i Southwark längst River Thames. Den ligger mitt emellan broarna "Waterloo Bridge" och "Westminster Bridge". Den finns en karta i spelfodralet om du vill titta Hmm editering: Det är svårt att läggu upp karta eftersom det inte finns så många kartor på internet Redigerad 27 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts