pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) När man postat står det ju nånting om att man ska vänta en stund. och under står det "or press here if you dont want to wait" vad är skillnanden? Hallåjsan. här kommer ett litet edithelvette: ni kan låsa nu, eller senare. fick ett något bra svar. får väll duga Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 När man postat står det ju nånting om att man ska vänta en stund. och under står det "or press here if you dont want to wait" vad är skillnanden? Inget, den bara visar att du har skickat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Du kunde ha skickat ett pm till en admin eller moderator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Du kunde ha skickat ett pm till en admin eller moderator. Men han verkar trivas med att spamma i trådar samt spamma trådar. Han har dock blivit värre efter sin hubernate så han tar nog ut sin hämd eller något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Inget, den bara visar att du har skickat. Varför finns den då? . det låter ju helsjukt om det inte gör någon nytta? @SlewME: behåll sånna där tankar för dig själv! det är just sånt som gör att det blir otrevligt på forumet . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Varför finns den då? . det låter ju helsjukt om det inte gör någon nytta? @SlewME: behåll sånna där tankar för dig själv! det är just sånt som gör att det blir otrevligt på forumet . Den finns för att bekräfta att man har skickat ett meddlande, den går att välja bort i kontrollpanelen för forumet. Han skriver ju förfan hur mycket som helst, Tobias Nilsson Varning, det är ju totalt SPAM. Mycket av det han skriver är oftast helt onödigt och ovisentligt. Men jag ska tänka på att inte uttrycka mina åsikter i framtiden . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Mycket av det han skriver är oftast helt onödigt och ovisentligt. Äh det hör ju fan till topicerna lite. men kolla dagens lol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Äh det hör ju fan till topicerna lite. men kolla dagens lol. Ajfan, får börja hacka på Mr. M för att han tvingar dig till att skiva onödiga saker , Shame on Mr. M. Btw, ska sova nu. God natt. Redigerad 25 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Äh det hör ju fan till topicerna lite. men kolla dagens lol. Nej det gör det inte, skärper du dig inte så är jag rädd för att jag rapporterar dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nej det gör det inte, skärper du dig inte så är jag rädd för att jag rapporterar dig. Håller på. ja håller på. det är en lång process. å de första steget är att erkänna det såååå. maybe a spamm a little bit. ajuste. så många pratar om den där listan där första steget är att erkänna det.. vilka är nästa pungter på lsitan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 *Gäspar* *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts