pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hmm, finns det inte redan en sån här tråd? Tror jag skapade en för länge sen. tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hmm, finns det inte redan en sån här tråd? Jo fast vi får ju inte dra upp gamla trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är iofs massa hiphop skit där åxå. eller de har vart de förrut, antar jag för min polare har sagt de. Jasså? Damn.. trodde jag inte.. men e det inte men massa "svenne" rap där.. som typ petter även om han nu e glömd... Snoop Dogg undrar man ju om han kommer... MEN MARKOOLI KOMMER VÄLL? ELLER? *Ironi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) MEN MARKOOLI KOMMER VÄLL? ELLER? *Ironi* Vi säger så men ja vene. de är väll massa hellibab. kolla www. va fan hette hemsidan. ajja kolla ticknet.net eller gåggla. Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hultfred suger så det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hultfred suger så det så PÅ vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts