Ace Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Är det någon som ska dit? Jag ska troligtvis dit och se Millencolin och är bara där den dagen isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hmm, jag ska inte dit. Tänkte åka och se Mötley Crüe på Sweden Rock men jag orkar inte åka till Sölvesborg. Så det fick bli Audioslave den 26/6 och 3 Doors Down 21/6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Åker från sthlm till hultan allt till Mairlyn Manson ära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Åker från sthlm till hultan allt till Mairlyn Manson ära Hoppas du får stå långt fram så att du också kan bli pissad på (kunde inte låta bli) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ska antagligen inte dit, vilka kommer spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ska antagligen inte dit, vilka kommer spela? Dom här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Hoppas du får stå långt fram så att du också kan bli pissad på (kunde inte låta bli) Men. Fångar såklart upp det i en hink å säljer det på e-bay? schaisse. EDIT/PLUS: att det är en cool merit. "marilyn manson pissade lite på mig" hur coolt är det? Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Aldrig i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Dom här Okej, då vet jag mer säkert. Ska säkerligen inte dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vill dit men nej... Jag ska till Malta på språkresa istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ska inte dit eftersom att jag helt enkelt inte vill. Inte många bra band och orka sova bland bland fulla lodisar till ungdomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Hahaha, fullt med wannabe-tuffingar till band. Nej tack, enda som jag skulle orka sitta igenom är väl Winnerbäck, allt annat får mig att längta till månen. Eric Prydz btw.? Vad ska han göra under sitt framträdande, gå runt och digga på scenen medans hans "musik" spelas i monitorerna? Redigerad 25 maj, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag bor en mil söder om hultsfred så för mig är det självklart. har vart på 4 hultsfred innan och 3 rookiefestivaler (också i hfred) Topp3: Ja en del bokningar kan man verkligen undra över. Som prydz tex. sen undrar jag hur i helvete man kan boka Medina...och jag undrar varför rockparty försökte boka Kent? jag är iaf glad att de gör en egen spelning nån annanstans. Winnerbäckspelningarna kommer bli intressanta, inte för att jag gillar lasse men det är ju en varje dag med en egen unik setlist. tycker dock det är lite tråkigt att vänta i tre dar på att få höra "tvivel" live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vill dit, men kan inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Skulle vilja gå, det är ju flera bra band som spelar. The Hives, Mando Diao och Kaiser Chiefs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nopp, ska inte till just den festivalen men ska till Gates of Metal som ligger just där. Fast med bättre artister =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hultsfred musik slänger jag i papperskorgen... eller nått i den stilen! ^^ Hiphop all over Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hultsfred musik slänger jag i papperskorgen... eller nått i den stilen! ^^ Hiphop all over Det är iofs massa hiphop skit där åxå. eller de har vart de förrut, antar jag för min polare har sagt de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hultsfred musik slänger jag i papperskorgen... eller nått i den stilen! ^^ Hiphop all over Snoop Dogg ska spela i Hulsfred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Snoop Dogg ska spela i Hulsfred Spela och spela... Undrar om han kommer att dyka upp. Oftast blir det "Ajo, han kunde inte komma, men nu har vi istället <insert bad band here> som är säkert lika bra!". Hmm, finns det inte redan en sån här tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts