Jump to content

Hultsfred 2005

Ace
 Share

Recommended Posts

Hoppas du får stå långt fram så att du också kan bli pissad på :wub: (kunde inte låta bli)

Men. Fångar såklart upp det i en hink å säljer det på e-bay? schaisse.

EDIT/PLUS: att det är en cool merit. "marilyn manson pissade lite på mig" hur coolt är det?

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, fullt med wannabe-tuffingar till band.

Nej tack, enda som jag skulle orka sitta igenom är väl Winnerbäck, allt annat får mig att längta till månen.

Eric Prydz btw.? Vad ska han göra under sitt framträdande, gå runt och digga på scenen medans hans "musik" spelas i monitorerna?

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor en mil söder om hultsfred så för mig är det självklart. har vart på 4 hultsfred innan och 3 rookiefestivaler (också i hfred)

Topp3: Ja en del bokningar kan man verkligen undra över. Som prydz tex. sen undrar jag hur i helvete man kan boka Medina...och jag undrar varför rockparty försökte boka Kent? jag är iaf glad att de gör en egen spelning nån annanstans. Winnerbäckspelningarna kommer bli intressanta, inte för att jag gillar lasse men det är ju en varje dag med en egen unik setlist. tycker dock det är lite tråkigt att vänta i tre dar på att få höra "tvivel" live.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor