Bubbli Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag är inte så bra på datorer . Men någon som vet vad det är för fil som är i topicnamnet... För jag för bluescreen och då står det massa mojs och så står det den.. Jag hade problem med bluescreen en annan gång och det står samma sak... Störande och icke bra... Det var en tillfällighet med bluescreen för förra "original"problemet men där fick jag inget vidare svar... Enligt mig. Det kommer mera och mera nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 http://www.google.se/search?q=Netdlwl.sys Har du kanske ett "D-Links DWL-510 Wireless LAN PCI Card"? I så fall så verkar du inte ensam om att få blåskärm av dess drivrutiner. Kolla efter nya hos d-link. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 För det första: Jag sa fel i förra topicen med vilken router vi har. För det andra: Vi har en DI-514. Så vad händer då? Är det samma problem då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts