Guest CombatCraft90 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ja, nu tycker jag det är dags... Vad har det hänt för konstiga buggar i ditt spel? T.e.x idag när jag spela GTA: SA skrev jag in fusket så bilar började flyga, efter det så hoppar du upp på en bil på motorvägen, sen skjuter man på bilen så han blir galen. Då börjar bilen flyga om man har gjort rätt. Och han väjer inte för någonting... ganska kul imed att han aldrig åker ner... Aja, om denna topicen går i stöpet, lås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Det finns massor med buggar i san andreas.. den värsta är medtrafikanterna! Traktorer på motorvägar? Motorcyklar och poliser åker på normal hastighet.. har lust att maila rockstar och kräva uppdatering på såna buggar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts