BroDD Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Det bästa är att gå till en musikaffär och fråga vilka gitarrer dom har i den prisklassen och pröva vilka du tycker är sköna och låter bra och så.. lyssna inte på va annat folk säger, nåt som en gillar kanske du hatar EDIT: såg inte att tråden var så gammal Redigerad 29 januari, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag köpte en Ibanez grg170dx.. Förra månaden. Svinnöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Jag rekomenderar eagle! rätt billig och bra! själv har jag en UEX-204D. stilig och skön som fan =). Men BB flash e inte tokig dom heller! Årets uppdragning Redigerad 29 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts