pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 OKej. here's the deal yo. jag måst ebörja prata svenska. men de hör inte hit. eller iaf så hade vi intrentet problem här förrut. vi sprang runt å drog i sladder å ringde å pillade på routern. kom fram till att de va min dator det var fel på så vi formaterade om den (viklet iofs behövdes så), men iaf så funakde inte itnerent efter de heller så idag skickades den iväg på lagning. så ja tog min gamleby (blää allt laggar) som är windows 98 eller nått, iaf är det inte xp å hata när man tryker på "start" på sådanna här burkar. ser förjävligt ut å man hittar ingenting. nu kommer den stora frågan hela denna tråd går ut på: om man tankar nån windows blinds sak så man ändrar utseendet å allt sånt, förändras den äckliga "start" grejjen, eller ser den likadan ut fast me typ andra färger eller nått?... om ni inte förstår så är det okej, hängde själv inte med så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad e Windows Blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad e Windows Blind? Heter de inte så? den där skiten man ändrar utseendet med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Själv har man Windows RG. Finns att ladda hem här ---> Windows RG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag tror inte det funkar på 98. Tror du måste ha XP för att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Själv har man Windows RG. Finns att ladda hem här ---> Windows RG Haha Ronin ... den verisionen av Windows äger.. älskar bara det enla sättet att beställa mat! Så himmla bekvämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Haha Ronin ... den verisionen av Windows äger.. älskar bara det enla sättet att beställa mat! Så himmla bekvämt... Hahahaha Jag gillar Solitaire Redigerad 25 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts