Bubbli Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Gta-serien Half life Metal gear solid-serien Hitman-serien Max Payne-serien The legend of Zelda: Ocarina of time Diddy kong racing Mario 64 Banjo Kazooie Golden Eye Final fabtasy XII (7) Edit: tack för att du påmminde mig Funny. Edit 2: Hur i h*****e kunde jag glömma ff7 Du menar nog VII inte XII. XII betyder 12 . Iallafall... GTA-Serien... Öhm... Öhm... Jag återkommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Du menar nog VII inte XII. XII betyder 12 . Iallafall... GTA-Serien... Öhm... Öhm... Jag återkommer... Satan, tyckte det såg konstigt ut *ändrar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 UT/Q3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 GTA serien Halo serien Forza motorsport Golden eye 64 Worms (2d spelen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MGS-serien GTA-serien Det är väl de bästa jag kan komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Åhh det är många jag gillar. GTA-serien The Getaway The Getaway: Black Monday WRC III XIII NHL 99 GT 4 och lite till.. Redigerad 25 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998) - En revolution av TLOZ-spelen...The Legend of Zelda: Majora's Mask (2000)- Bra uppföljare till min största favorit...The Legend of Zelda: The Wind Waker (2002) - Härlig miljö med fina avslöjanden...The Legend of Zelda: A Link To The Past (1991) - Innehåller en av de bästa TLOZ-storyn...Grand Theft Auto III (2001) - Efterlängtat spel!Grand Theft Auto: Vice City (2002) - Bra spin-off av 80-talets Miami...Grand Theft Auto: San Andreas (2004) - Den bästa av GTA-serien...Half-Life (1998) - Bra story...Half-Life: Counter-Strike (2000) - Odödlig add-on...Half-Life 2 (2004) - Härlig grafik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Half life Half life 2 Gta-serien swat 4 Call of duty Mafia Worms world party Kommer säkert på fler sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Battlefield 1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Kingdom Hearts GTA serien Jak 2 Banjo Kazooie Banjo Tooie o säkert nåra fler men kommer inte på dom just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 GTA:SAGTA:VCGTA3GTA2GTA:LondonGTAHaloHalo2Half-LifeHalf-Life2CSCS:CZCS:SThe Godfather (När det kommer ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 The Godfather (När det kommer ut) Du har ju inte spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nej men det kommer ändå att vara mitt favoritspel när det kommer ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nej men det kommer ändå att vara mitt favoritspel när det kommer ut... Logiken flödar fritt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts