PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Gör en motsats till Valle-Balles topic. Så ja? Vilket tycker ni är det bästa spelet/spelen? Själv tycker jag Half Life 2, Fallout-spelen och GTA-spelen. Er tur Redigerad 25 maj, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Neverwinter Nights Antar att GTA SA också kommer hit när jag väl spelat det, men sålänge får jag väl säga GTA VC! Ehm...Det är nog dom allra bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 E de på pc eller konsåll? Cod är skojjisgt på pc som satan. lord of the rings kanske är lite enformigt på den onda sidan men jävligt kul ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 E de på pc eller konsåll? Spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MGS serien, WoW, FFX och GTA VC e dom jag kan komma på nu(fast wow har jag bara testat men tycker att det är sååååå j*vla f***ing Grrrrreat ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Just nu: World of Warcraft Counter-Strike GTA: San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MGS serien, WoW, FFX och GTA VC e dom jag kan komma på nu(fast wow har jag bara testat men tycker att det är sååååå j*vla f***ing Grrrrreat ) Jaaa.. Tack för att du påminde mig. Love Metal Gear Solid <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MGS-serien , GTA-serien och Gran Turismo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Gta-serien Half life Metal gear solid-serien Hitman-serien Max Payne-serien The legend of Zelda: Ocarina of time Diddy kong racing Mario 64 Banjo Kazooie Golden Eye Final fabtasy VII (7) Edit: tack för att du påmminde mig Funny. Edit 2: Hur i h*****e kunde jag glömma ff7 Redigerad 25 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Neverwinter Nights Antar att GTA SA också kommer hit när jag väl spelat det, men sålänge får jag väl säga GTA VC! Ehm...Det är nog dom allra bästa. Edit: Deus Ex Golden Eye Super Mario-serien Banjo Kazooie Banjo Tooie Deus Ex måste nog vara det bästa spelet som gjorts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Deus Ex verkar bra.. Har aldrig fått tillfället att spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Brothers in arms:Road to hill 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Halo 1 Halo 2 Freelancer Mafia Max Payne 1 Max Payne 2 De bästa spelen jag någonsin spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 De bästa spelen som gjorts är Grand Theft Auto San Andreas och Gran Turismo 4. Ingen spel knäcker dem två enligt mig. Forza Motorsports liknar Mario Kart framför Gran Turismo 4 och har 0 känsla. Känns som man kör 200 km/h när man kör 20 på Forza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 GTA-serien är det bästa jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) GTA, WoW, och HL2 :Max Payne-spelen är ju också guld. Redigerad 25 maj, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MGS och GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Banjo Kazooie Ahhh banjo kazooie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Abuse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Quake I Quake II Half Life (Originalet) Raibnow Six (originalet) Doom 3 Max Payne Nog vad jag tycker. Minns alla de mysiga gibben och lanen med polarna med Q2 för ett antal år sedan. Half-Life gav ju många fina speltimmar och då alla tycker att HL2 knäcker det så tycker alla jag är konstig eftersom jag inte tycker så, visst visst... HL2 har snyggare grafik och fysik, men so what? Det är ju för i heldynga själva helheten som avgör! HL2 tog slut så fort, och bara rätt-fram action hela vägen... bah, de har förstört allt! Tur nog kan man göra mods och banor och rätta till de små felen! RS, troligtvis mitt allra mest favoritspel genom alla tider (Kan man säga "Allra mest favoritspel"? Låter ju aningen... hrrm ja... konstigt.) D3, också jäkligt grymt spel, atmosfären är jättego' och detaljrikedomen fläskig. När man väl tänker efter så ser ju D3 snyggare ut än HL2 på sätt och vis... kanske inte om man kör på lägst inställningarna dock men Doom 3 skall köras på hög grafikinställning. Max Payne... vad kan man säga? Mumsigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts