thebrownie Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad kommer egentligen hända med Gtasajten när alla GTA spel har släppts? Då kanske d inte finns mer... Asså ni kankse tycker jag e dum! Men jag undrar faktiskt Snälla svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Då kommer Pottan och jag bli mods efter en statskupp mot de andra. Vi kommer införa total diktatur och skjuta alla motståndare. Eller så lever det vidare som vanligt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Då kommer Pottan och jag bli mods efter en statskupp mot de andra. Vi kommer införa total diktatur och skjuta alla motståndare. Eller så lever det vidare som vanligt...? Jag är ingen motståndare! Jag lovar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag är ingen motståndare! Jag lovar :'( MOHAHAHA . KNEEL DOWN TO USS OR DIE!! fan. rättstavat? annars borde ja hänga med lite mer i engleksan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad kommer egentligen hända med Gtasajten när alla GTA spel har släppts? Då kanske d inte finns mer... Asså ni kankse tycker jag e dum! Men jag undrar faktiskt Snälla svara Tror inte mycket kommer hända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MOHAHAHA . KNEEL DOWN TO USS OR DIE!! fan. rättstavat? annars borde ja hänga med lite mer i engleksan. Us med ett S. Du borde sannerligen lära dig stava Pottan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Dom flesta hänger ju ändå bara i offtipic.. å varför kan man inte fortsätta snacka gta. många behöver ju hjälp å snackar moddning å gamla gta spel såå de ähänder nog inte så mycke EDIT @ plump: bara för att din morsa körde upp ett engelska lexikon i arslet på dig när du var 2 år. Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 GTAsajtens forum består ju inte enbart av GTA-forum. De andra forumsdelarna finns ju och de används flitigt de också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MOHAHAHA . KNEEL DOWN TO USS OR DIE!! United states senate? I knew it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 United states senate? I knew it! Damn he's on to us! Send Ironlegged Sylvia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ironlegged Sylvia! Men SChaisse, est bin eine tysk. wir been schweidch unt a little piece amerikana.. //tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thebrownie Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 HAHAHA alla ni här inne verkar fett sköna hehe tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 HAHAHA alla ni här inne verkar fett sköna hehe tack för svaren My pleasure matey... (Sylvia go for this guy when you're done with Funnylin!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 [serriöst svar] Det kommer komma minst ett GTA4, och det lär dröja ett tag tills dess, och ännu längere tills det kommer till pc, så inget man behöver oroa sig för frågan man borde ställa sig är; vad händer om hultan tröttnar på att driva sajten [/serriöst svar] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 [serriöst svar] Det kommer komma minst ett GTA4, och det lär dröja ett tag tills dess, och ännu längere tills det kommer till pc, så inget man behöver oroa sig för frågan man borde ställa sig är; vad händer om hultan tröttnar på att driva sajten [/serriöst svar] Du går vi ihop med en grupp som kan driva sidan istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Du går vi ihop med en grupp som kan driva sidan istället SlewMe som hoster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 frågan man borde ställa sig är; vad händer om hultan tröttnar på att driva sajten [/serriöst svar] Jag skulle nog kunna driva detta plajjs. TRöttnar på att driva, ä'r det mycket jobb? [/jag är inte så smart] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag skulle nog kunna driva detta plajjs. TRöttnar på att driva, ä'r det mycket jobb? [/jag är inte så smart] Skulle du driva detta så skulle besökarna försvinna! Du kan ju inte ens stava. @KalleR, Det skulle gå. Har varit aktiv med Webhotellet sedan 2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Och min sida har haft konto hos beffo ett tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Skulle du driva detta så skulle besökarna försvinna! Du kan ju inte ens stava. @KalleR, Det skulle gå. Har varit aktiv med Webhotellet sedan 2001 Det SlewMe var det bästa jag hört på länge.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts