Zed Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tja! Jag söker en låt som va med i den första versionen av GTA. Jag tror den heter Joyride eller något. Jag har letat efter den hur länge som helst! Någon som har den? eller vet var jag kan få tag i den? Jag laddade ner GTA och försökte få fram låten genom att leta i själva spelet, men det gick inte så bra. Det är en gammal hiphop låt. Tacksam för all hjälp jag kan få Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Den finns ju på gamla i audio mappen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Den heter Da shootaz - Grand theft auto. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Den heter Da shootaz - Grand theft auto. Den är skitbra! Jag har den, plus en remix som jag har gjort. Den låter riktigt proffesionell, är ju DJ på fritiden så.. *stolt*. Men men, jag kan skicka den på MSN om ni vill ha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Den är skitbra! Jag har den, plus en remix som jag har gjort. Den låter riktigt proffesionell, är ju DJ på fritiden så.. *stolt*. Men men, jag kan skicka den på MSN om ni vill ha! jag vill ha jag vill ha jag vill haaa!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Vilken tur att du quotade en över ett år gammal post då -.- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Fy dig splitx, rött kort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts