HOWHOW Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 är det ingen som känner någon som är autist? Jo, jag.. Han är 8 år tror jag, ingen skillnad på honom förutom att han är duktigare än andra barn på många saker, och han kan inte prata. Han är absolut inte farlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 förutom att han är duktigare än andra barn på många saker, är han mer skillad än dom andra små barnen. faan va ballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad är det för fel på att säga laktosiker? 1. Det är inget ord. Det täcker väl det mesta. Föredrar att se mig som laktosintolerant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Föredrar att se mig som laktosintolerant. Jag föredrar dig som en laktosiker. mycket finare ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 De som har autsim har ju ofta något det är bra på istället för att kominucera. Det var en kille som åkte flygplan över London. När han sedan hade landat kunde han rita av alla gator och sånt. Det går ju att få kontakt med autistiska genom att de får vara med delfiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det går ju att få kontakt med autistiska genom att de får vara med delfiner. Öööh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hittade en länk. http://harang.mediabox.se/artiklar%5Cdelfin.htm Fast det var på livskunskapen jag hade i går som jag fick reda på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Men asså. autuster kan väll inte simma? är inte dom typ lite rörelse förhindrade eller så. hur blir det då? såhär kanske: detta är bilden jag får av det du menar genom att läsa introt till den där artikeln. ska jag förklara? ok. det är en autist fastbunden med en delfin, som hoppar runt i vattnetn, å en gubbe som tittar på å atecknar. EDIT: Asså. hur i helvette stavas autist? har ju typ fel varenda gång Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Men asså. autuster kan väll inte simma? är inte dom typ lite rörelse förhindrade eller så. hur blir det då? såhär kanske: detta är bilden jag får av det du menar genom att läsa introt till den där artikeln. ska jag förklara? ok. det är en autist fastbunden med en delfin, som hoppar runt i vattnetn, å en gubbe som tittar på å atecknar. EDIT: Asså. hur i helvette stavas autist? har ju typ fel varenda gång Hahaha Dom kanske står på något grunt ställe eller nåt o klappar delfinen. Tror nog inte någon har bundit fast en autist på en delfin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tror nog inte någon har bundit fast en autist på en delfin Haha, det skulle vara en grym syn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tror nog inte någon har bundit fast en autist på en delfin JOOOOOO kom å tänka på den där liraren i nile city som hela tiden dödar sina djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 JOOOOOO kom å tänka på den där liraren i nile city som hela tiden dödar sina djur. Haha ja han ja. Som eldar upp sitt marsvin eller hur det nu var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Binda fast "en autist" på en delfin. Vad är du för en människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Binda fast "en autist" på en delfin. Vad är du för en människa? Förlåt. men det var det jag tänkte på när jag läste introt till den där artikeln, och det hela "simma med delfiner"... stavas de autist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Förlåt. men det var det jag tänkte på när jag läste introt till den där artikeln, och det hela "simma med delfiner"... stavas de autist? Pottzork du borde sättas fast vid en delfin som är brunstig och utan kvinnlig möjlighet till sex. Du borde dessutom bli klädd i en ballerina kjol och slängd i havet utan simstöd. Och du skulle bara våga ge mig en varning Funny. (Gillade din post btw ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Pottzork du borde sättas fast vid en delfin som är brunstig och utan kvinnlig möjlighet till sex. Du borde dessutom bli klädd i en ballerina kjol och slängd i havet utan simstöd. Och du skulle bara våga ge mig en varning Funny. (Gillade din post btw ) Tack. tycker likadant. Hemulen borde slängas i sjön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Måste bara säga att det här måste vara en av dom mest underhållande trådarna jag läst under dom här 2½ åren här. (kan även vara att jag har vart jävligt fnittrig den här kvällen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Måste bara säga att det här måste vara en av dom mest underhållande trådarna jag läst under dom här 2½ åren här. (kan även vara att jag har vart jävligt fnittrig den här kvällen) Har åxå skrattat mycket.. får denna tråd nått sorts pris? Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Läste i tidningen att han är hittat. Så..ta dedt lungt..eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Läste i tidningen att han är hittat. Så..ta dedt lungt..eller nåt. Mäh. Det kanske finns fler försvunna autister där ute, så håll utkik. nu vet vi iallafall att dom inte är fastbundna till delifner, INTE, så om nån djurälskare tror att dom kommer hitta en delfin om dom hittar den försvunne autisten, så har dom fel , men gå gärna ut å leta ändå.. INNAN HAN ÄTER UPP DELFINEN men fortsätt snacka. Redigerad 26 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts