SlewME Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Är inte ämnet redan slut diskuterat? Det gör det rätt att spamma ner topicen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Men sluta förstöra ännu en tråd, håll er till ämnet för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Men sluta förstöra ännu en tråd, håll er till ämnet för fan! Jag gör ju lite de. skrevju mäkta frågan jag desvärre inte fått svar på men de kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nej, autistiska är inte en fara för din säkerhet, de går inte omkring och slår folk för skojs skull. Lås tråden nu va? Frågan är besvarad, och alla vet att vissa inte kan låta en topic dö ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Men kan dom prata ? (han i beck kunde ju bara rita saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Men kan dom prata ? (han i beck kunde ju bara rita saker. Inte alla kan prata. Men vissa kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Inte alla kan prata. Men vissa kan. Jaha okej. men ni kan ju alla ställa era egna autiska frågor. är det någon som känner nån austist? jag känner en dyslexicker... scheijjt häll på att glömma att jag även känner en laktosiker. och jag själv är ju läppsyliker. voff voff Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) jag känner en dyslexicker... Ironiskt att du stavade fel på det (d.v.s. om du tänker på dyslektiker). Dessutom är dyslexi inte jämförbart med autism. men ni kan ju alla ställa era egna autiska frågor Ja så det kan gå häll på att glömma att jag även känner en laktosiker. Laktosintolerant? Redigerad 25 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ironsikt att du stavade fel på det (d.v.s. om du tänker på dyslektiker). Dessutom är dyslexi inte jämförbart med autism. Nej iofs. men båda är någonting man föds med. /eller? utvecklar man dysklexi med åren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nej iofs. men båda är någonting man föds med. /eller? utvecklar man dysklexi med åren? Utvlecklar man inte autism över åren. Efter svåra händelser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Utvlecklar man inte autism över åren. Efter svåra händelser? Tror att både och går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Utvlecklar man inte autism över åren. Efter svåra händelser? Det är ett fel vid fördseln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Utvlecklar man inte autism över åren. Efter svåra händelser? Jo vad jag vet föds man inte med det. Om man inte får hjärnskador vid födseln vill säga. Redigerad 25 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) ÄSCH... läste lite fel Redigerad 25 maj, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Laktosintolerant? Men herregud, orka långa komplicerade svåra ord. laktosiker is the name of the stuff. är även läckerollicker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jo vad jag vet föds man inte med det. Om man inte får hjärnskador vid födseln vill säga. Ok då var det som jag troode. Pottan är inte dyslektiker btw. Han skriver bara för snabbt... Och jag är inte laktosiker despite vad han säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Men herregud, orka långa komplicerade svåra ord. laktosiker is the name of the stuff. Jag är laktosintolerant och har aldrig hört talas om "laktosiker" så jag antar att du kokat ihop det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Jag är laktosintolerant och har aldrig hört talas om "laktosiker" så jag antar att du kokat ihop det? Japp. men som sarreklumpen ( mohahahah) påstod på msn, att någon hade tappat mig när jag var liten (som för övrigt resulterade att jag blev unbreakble liraren å skulle go crazy å va fett cool layed back på tha hosspitall å läste comicboocks for lajjf) så kan det måhända att jag kokade ihop det över en spis, ja. Edittat: visste ej att du var laktosiker.. jag lider med dig. kan man säga så.? tror de. eller? förlåt. Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag är laktosintolerant och har aldrig hört talas om "laktosiker" så jag antar att du kokat ihop det? Tack för att du äntligen förklarar det för han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad är det för fel på att säga laktosiker? är det ingen som känner någon som är autist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts