pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ska man typ akta sig för han, han e ju autistisk. är dom typ farliga å går runt å slår på folk? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,650324,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Autism är ett handikapp som studeras inom psykiatrin. Autister har svårigheter med att kommunicera med och relatera till sin omgivning (de kan t.ex. inte sätta sig in i hur andra människor tänker och känner) och är mycket känsliga för förändring. De är ofta begåvade med otroligt siffer- eller bildsinne men lär sig inte alltid att tala. Det har funnits mycket missuppfattningar om autism, såsom att den beror på dåligt föräldraskap eller barnvaccinering. Man vet dock att autism kan bero på arv eller mycket tidigt förvärvade hjärnskador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Susning is teh shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 OKej, så dom är helt ofarliga? jag kan gå fram å klappa han lite om jag ser han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 OKej, så dom är helt ofarliga? jag kan gå fram å klappa han lite om jag ser han? Det är ingen jävla hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nej det är en katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är ingen jävla hund. Nej han är inte men Pottan har en IQ som en myra med allvarliga hjärnskador... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nej det är en katt Sluta förålämpa autistiska. dessutom stod det att han var blyg, å om man klappar han lite kanske han blir lite mer o-blyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Sluta förålämpa autistiska. dessutom stod det att han var blyg, å om man klappar han lite kanske han blir lite mer o-blyg Förolämpar du dom inte själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Förolämpar du dom inte själv? Jo men han är för dum för att fatta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jo men han är för dum för att fatta det. Pottzork är för dum för att fatta nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 IQ som en myra HAHAHAA ÄGD. MYROR ÄR DOM SMARTASTE SAKERNA ALIVE!! mohahaha *doing the dance* /sorry var bara tvungen att låna den lite å nu ska ja svara på resten: @Godfather: nej jag förolämpar dom inte, dom är rpecis som alla andra människor, nästan. har ingen koll på autism men dom tar väll bara lite längre tid på sig att tänka? @ SpokPlumpen: vad vet du? @HemuleN: Tack min vän känns bra att någon är på min sida. BOJJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Delar ut varningar till SpokPlumpen och Hemulen för personangrepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Delar ut varningar till SpokPlumpen och Hemulen för personangrepp. Tack.. Du har just delat ut första varningen i min forumhistoria. Känns rätt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Delar ut varningar till SpokPlumpen och Hemulen för personangrepp. Tack. du är en riktigt kompis // från bert" SVen Svenn svenn är min vänn, sven är en riktig kompis" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tack.. Du har just delat ut första varningen i min forumhistoria. Känns rätt coolt. Du har iof två varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Du har iof två varningar. Hmm, hur många har jag lyckats skrapa ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hmm, hur många har jag lyckats skrapa ihop? Tre. On topic killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tre. On topic killar. Är inte ämnet redan slut diskuterat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tre. On topic killar. Hur många har jag? 2 eller? ontopic: han är alltså inte farlig? har ingen koll på autism, men pratar dom å så? för i beck - grabben i glasbollen får man inte de intrycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts