NiKe-eKiN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ja fick min nya höfratare fråm logitech igår ... så kopplade ja in dom och så sen när ja läste instruktionen så står det att man måste köpa en optisk kabel till... SÅ JÄVLA DÅLIG STIL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ja fick min nya höfratare fråm logitech igår ... så kopplade ja in dom och så sen när ja läste instruktionen så står det att man måste köpa en optisk kabel till... SÅ JÄVLA DÅLIG STIL!!! Mjo. därför ska man ju köpa i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 därför ska man ju köpa i affären Åtminstone fråga innan man köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Titeln på topicen och innehållet hör nästan ihop. Högtalare så jävla ful och att du inte får en optisk kabel med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ja fick min nya höfratare fråm logitech igår ... så kopplade ja in dom och så sen när ja läste instruktionen så står det att man måste köpa en optisk kabel till... SÅ JÄVLA DÅLIG STIL!!! Aj! Jag fick en intressepil i ögat! AJ AJ AJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts