Skeesy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jo det är så här att jag har skrapat ihop 99.47%. och jag inget kvar att göra för att få 100 %.... Ngn som har haft samma problem??... Har gjort precis allt så... Ja, lite hjälp vore bra. /Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Alla racen, dom som har flaggor + arenorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har du gjort allt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det var en grejj som inte stod med på de papprena jag hade och det var "$10,000 in Burglar Missions". hoppas på att det är den så..tack då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det var en grejj som inte stod med på de papprena jag hade och det var "$10,000 in Burglar Missions". hoppas på att det är den så..tack då. Jag trodde också den skulle ge mig %, men det gjorde det inte! Listan ljuger. Killen som skrev det hade inte klarat det till 100% själv. Men det är sant att du får ett meddelande när du rånat för 10000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag trodde också den skulle ge mig %, men det gjorde det inte! Listan ljuger. Killen som skrev det hade inte klarat det till 100% själv. Men det är sant att du får ett meddelande när du rånat för 10000. Jag har rånat för 19.000 men jag har inte fått nåt medelande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag har rånat för 19.000 men jag har inte fått nåt medelande... A, men jag menar. Vad heter det där nu... "Robbing missions completed". Eller vad nu rånar-uppdragen heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 A, men jag menar. Vad heter det där nu... "Robbing missions completed". Eller vad nu rånar-uppdragen heter. Burgalur? (Stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Burgalur? (Stavning?) Burglar Missions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Måste man klara burgler uppdraget?? Det är ju shit svårt. Några bra ställen i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Måste man klara burgler uppdraget?? Det är ju shit svårt. Några bra ställen i så fall? Jag behövde inte klara Burglar uppdraget för 100%. Men om du skulle vilja hitta ett bra ställe så är området Paradiso i San Fierro ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts