kuken Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Tjoohoo jag ska göra en modd som gör om banan å bilar å gubbar det ska bli som street race det ska finnas en race bana mm så om det e nån som vill vara med sej tiil vad ni kan göra för nåt återkommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Okey nu startar jag å jag ska göra om alt som dom sejer å har sig jag behöver ett grymt namn till tommy verceti eller va han heter jag behöver röster sej till om ni vill vara med Redigerad 25 maj, 2005 av kuken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) *Lost* Redigerad 26 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 OFFTOPIC:BYT NAMN FÖR I HÄLVETE... Fel stavat me flit... OffTopic: Va särskrivningen också med flit eller ? OnTopic: Jag kan nog vara med ifall det är fler som è med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Offtopic: jag är ord blind därför staver jag dåligt ontopic: wiNceNt okey va kan du göra för nåt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Offtopic: jag är ord blind därför staver jag dåligt ontopic: wiNceNt okey va kan du göra för nåt?? Jag kan göra 3Dmodeller och texturer och skulle kunna va röst om det behövs någon pipig röst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Aa det e ass bra men vi måste ska fler röst får vi se på hade vart grymt å haft på verceti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag kan vara röst, eller nåt... Se mig som reserv, eller nåt, om ni blir desperata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Aa vist adda mig på msn wipslash@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad kan du för något då Kuken? vissa vad du kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag kan ändra djud filer txd filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag kan ändra djud filer txd filer "Djud"...Hahaha... Sorry, kunde inte hålla mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 "Djud"...Hahaha... Sorry, kunde inte hålla mig. Hehe, jag la inte märka till det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Va inte taskiga mot dom som inte kan läsa Förresten vad tänkte han heta istället för "kuken" eftersom han e ordblind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Luken kanse??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Luken kanse??? Nepp, Duken. Iaf, coolt om ni gör modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Aa det e ass bra men vi måste ska fler röst får vi se på hade vart grymt å haft på verceti Vet du ens hur man öppnar upp dom ljudfilerna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Det finns ett program som man kan öpna ljudfilera Men jag kommer inte ihåg var det programmet finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts