Arman Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 GTAsajten!!! ROXXS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 självklart val... GTASAJTEN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Jag slår vad om att Arman har röstat på GTA3-Tech eller vad den nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 ok....självklart är GTA Sajten bäst men vilken kommer 2:a?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 A-Tech's GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 skälvklart är det Gta sajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 (redigerad) GTASAJTEN såklart! Vem har bättre nyheter än gtasajten? Ingen! Vem har mer fusk än gtasajten? (Nu tänkte jag på Vice City) Fuskarna.nu! Vem har bättre instruktioner till banor/filer m.m. än GTASajten? Ingen! Redigerad 31 december, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Öhhh, gissa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Dum poll egenteligen...det enda negativa är väl att dom(Hultan)är positiv till fusk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Öhhh, gissa... R* kanske men dom é ju på engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 R* kanske men dom é ju på engelska... Daaah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Dom som inte röstar på GTAsajten måste ha något fel!! GTAsajten står i en klass för sig och utmanar till och med stora engelska sajter, t ex Gouranga, m fl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 G! är skräp jämförst med GTAsajten i fråga om nyheter och downloads etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Vote: GTAsajten! Behöver väl inte ens kommentera??? Undrar vem som har röstat på Hedagardens Sajt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 G! är skräp jämförst med GTAsajten i fråga om nyheter och downloads etc. Downloads - ja! Men nyheter vet jag inte riktigt, det är ju ofta G! som publicerar viktiga nyheter först..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 den bästa sidan är A-Tech's GTA3 - http://www.grandtheftauto-3.cjb.net Skoja! www.gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 LoL, det var det dummaste jag hört... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Undrar vem som har röstat på Hedagardens Sajt??? Det undrar jag med, för det är inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Null vote för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts