pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MoH: Fronline och Cod: Finest Hour. De har fått mig att sluta köpa krigsspel(förutom BF) Cod är ju fan ubergrymmt. har klarat ut det ett tiotalk gånger å kör ständigt multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MoH: Fronline och Cod: Finest Hour. De har fått mig att sluta köpa krigsspel(förutom BF) Du snackar ju om expansions... De brukar aldrig va lika bra som originalet. Men CoD var det väl inget fel på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Du snackar ju om expansions... De brukar aldrig va lika bra som originalet. Men CoD var det väl inget fel på? Jo, till PS2 när man inte har online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ett av dom sämsta spelen jag någonsin spelat heter Postal 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jo, till PS2 när man inte har online JAHA. men på konsoll bör man i min åsikt bara ha bilspel, inga stjutspel de går bara åt helvtte. /gta r ett undantag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Beach Life eller nåt sånt hätte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) JAHA. men på konsoll bör man i min åsikt bara ha bilspel, inga stjutspel de går bara åt helvtte. /gta r ett undantag) FPS(first person shooter) hör hemma på dator, älskar CoD på datorn. Redigerad 25 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 FPS(first person shooting) hör hemma på dator, älskar CoD på datorn. Shooter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jo, till PS2 när man inte har online Jaha till Ps2 men då är det ju nåt helt annat ju. Ber om ursäkt PS2 och FPS suger precis som med alla konsoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Airline Tycoon... Besvikelse Jag älskar Tycoonspel så det är rätt chockande att ett sådant kan göra mig besviken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Gjorde väl en sån här topic för några månader sen men skitsamma. Robocop e svinkasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Robocop e svinkasst Håller med dig Redigerad 25 maj, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MoH: Fronline och Cod: Finest Hour. De har fått mig att sluta köpa krigsspel(förutom BF) CoD är inte roligt till Ps2 Men det klassas itne som de kassaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad har alla emot postal2? sure de kan vara enformigt å de tar lång tid å ladda, men storyn är ganska skojj. konstig, men skojj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) MoH: Fronline och Cod: Finest Hour. De har fått mig att sluta köpa krigsspel(förutom BF) WTF! inte MoH Frontline...det e skitgrymt och CoD e ännu grymmare @Godfather: Han menar The Great Escape till Ps2 som e baserat på filmen med samma namn som handlar om några snubbar som ska fly från ett naziläger Redigerad 25 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad har alla emot postal2? sure de kan vara enformigt å de tar lång tid å ladda, men storyn är ganska skojj. konstig, men skojj. Ehm...vilken story? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ehm...vilken story? Frågar detsamma Är ju ingen story utan händelser som inträffar av en ren "slump" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vadå vilken story, men inte fan vet jag va de heter man köper ju först mjölk å hämtar sin lön å vipps hjälper man korrupta präster å regnande hundar å katter. de är väll soryn. eller uppdragen. men snääälla förstå vad ja menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vadå vilken story, men inte fan vet jag va de heter man köper ju först mjölk å hämtar sin lön å vipps hjälper man korrupta präster å regnande hundar å katter. de är väll soryn. eller uppdragen. men snääälla förstå vad ja menar. Jo den storyn slår ju fan allt. Den som skrev det skulle nog fan fundera på att bli författare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vilka är de sämsta spelen ni spelat??? jag menar... man vill ju inte gå och kasta pengar i sjön på nåt skitspel, jag kommer inte på nåt riktigt uselt men jag undrar om spelet Kill Switch är bra?? Kill Switch... Jag spelade det när det var nytt och det var inget jätte dåligt spel,hade en del roliga saker i det och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts