Valle-Ball Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vilka är de sämsta spelen ni spelat??? jag menar... man vill ju inte gå och kasta pengar i sjön på nåt skitspel, jag kommer inte på nåt riktigt uselt men jag undrar om spelet Kill Switch är bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har hört att Miami Vice är uselt. Själv tycker jag Sagan om ringen spelen suger, dom är allt för linjära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Själv tycker jag Sagan om ringen spelen suger, dom är allt för linjära. Sagan om ringen-spelen är otroligt dåliga. man slåss o slåss o slåss. väldigt tråkigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Dri3r suger jo. Merchenaris(stavning?) var också riktigt dåligt och många mer spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Cossacks2 sög ju apröv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Counter Strike är världelöst så då borde Condition Zero också vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Sagan om ringen-spelen är otroligt dåliga. man slåss o slåss o slåss. väldigt tråkigt . Håller med, jäkla filmlicens-spel, rent skit snacka om slöseri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ett riktigt kasst spel e nog FFX-2, det e typ mer som charlies änglar än final fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag sket på mitt swat 3, brände det lite å kasta det i sjön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag sket på mitt swat 3, brände det lite å kasta det i sjön Swat 3 äger ju ett craplord spel är nog CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Swat 3 äger ju ett craplord spel är nog CS Spelet Pottzork suger. Det går yut på att spamma så mycket man kan på GTAsajten och dodga modsen. Man kan använda vapen som 1mbits bredband och Dubbelpost. Helt skittrist. Crap grafik och sugig story. Verkligen värdelöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Spelet Pottzork suger. Det går yut på att spamma så mycket man kan på GTAsajten och dodga modsen. Man kan använda vapen som 1mbits bredband och Dubbelpost. Helt skittrist. Crap grafik och sugig story. Verkligen värdelöst... Kan du bränna te dig mig? EDIT: daze, lite småwarez där kanske, hmm. ajja shit happenes. Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Kan du bränna te dig mig? EDIT: daze, lite småwarez där kanske, hmm. ajja shit happenes. Jarå kan jag nog... Ska du ha "Olla på Funnylin" och "Dodge the Stellhell" också eller? "KalleR på strövet" är också rätt skönt men jag har inte hittat det än. (Hoppas ni moddar fattar skämtet annars ligger jag nog brunt till) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jarå kan jag nog... Ska du ha "Olla på Funnylin" och "Dodge the Stellhell" också eller? "KalleR på strövet" är också rätt skönt men jag har inte hittat det än. (Hoppas ni moddar fattar skämtet annars ligger jag nog brunt till) Topp3s gitarrskola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Topp3s gitarrskola Nä men ontopic nu. Sry guys. Jag tycker SoF 2 va rätt skräp och de flesta Bond spelen efter Goldeneye. Annars har vi ju alltid Hooligans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag tycker SoF 2 va rätt skräp ... Måste bara säga att det äger. men... skräp skräp skräp, vad ska vi ta. typ. Lego racer nånnting, de va tråkigt, hade förväntat mig nått mer som lego racer 1 å 2 , men det var jävla ÛBERnfs bajjt. sög. fast ja fick de te datorn så de va inte så farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det sämsta spelköpet jag gjort är The Great Escape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Postal 2 efter att man spelat det en kvart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det sämsta spelköpet jag gjort är The Great Escape. W0rd! Myst 3 Exile: The great escape om det är de du menar... Vad gör man? Kutar runt med förstapersonsikte och leker en arab eller nå sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MoH: Fronline och Cod: Finest Hour. De har fått mig att sluta köpa krigsspel(förutom BF) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts