Tija Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Men åhh vad jag hatar min brors kompisar!! Jag ska nog ta och skjuta av några... Jag nikkar(Stavning!1111ettett) KonkelBaer Nej, så säger man inte! Jag är en av din brors kompisar, och mig får du fan inte skjuta av! Inte Siana eller Tomten heller!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nej, så säger man inte! Jag är en av din brors kompisar, och mig får du fan inte skjuta av! Inte Siana eller Tomten heller!!!! Jag skjuter minsann hur många jag vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag skjuter minsann hur många jag vill! Nej. Inte mig, för då skjuter jag dig! Eller, ja, jag kan be din flickvän göra det, för det blir ju svårt om jag gör det om jag är död... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Äh. Stjut alla eller ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nej. Inte mig, för då skjuter jag dig! Eller, ja, jag kan be din flickvän göra det, för det blir ju svårt om jag gör det om jag är död... Jag tror inte hon gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Först hette jag AndeN (lägg märke till det mäktiga n:et :/) sen var det en kompis som började kalla mig Ando, och efter ett tag bytte jag nick till det. Nu har jag Ando som tilltalsnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Folk kallar mig Kalan, heter Kalle (eller Karl egentligen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts