Jump to content

Nick-Name

Guest CombatCraft90
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Därför du heter "SanFierroDude" ?

Haha, mjo, precis.. Ska faktiskt byta namn till PoN_TaN. I början ville jag ha ett nick på gtasajten som var lite "gtaigt" men vill ha mitt vanliga nick nu. Kan ej ha PoNTaN eftersom det är upptaget av en som blev medlem 2003 och inte har postat ett enda inlägg >_< Men, men..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest CombatCraft90
Ja tog NiKe-eKiN för att ja älskar NIKE!!!!

Har typ bara NiKe kläder!!!! >_<(w00t):lol:

OFF TOPIC: Jag tycker Nike har gjort rätt fula skor på sissta tiden... spec street skor.. såg några fula dojjor idag, ludd och jeans all over.

ON TOPIC: Trevligt att alla skriver! ;P Fortsätt så här... vi vill höra mer!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har berättat förut, berättar gärna igen! Jag ÄLSKAR att prata om mig själv!!

Så... Jag skulle registrera mig på Sianas forum (www.gcforumet.tk) och skulle då kort och gott kalla mig Tina, som jag ju heter. Så skrev jag fel så det blev Tija. Då sa Stora_Tomtefar, Siana och diverse andra som stod runt mig (jag var i skolan) "Ja, ta det!". Sagt och gjort. Tija it was. Sen när min lillasyster började pratade kallade hon mig Tija (w00t) .

Sen har jag utvecklat min slogan lite, till Tija - the one and only. Vilket inte är helt sant, för när jag försökte registrera ny msn som tija@hotmail.com så var det upptaget. Fick då lägga till mad scientist (alltså tija_mad_scientist) eftersom det är med i min andra epostadress (tina@mad.scientist.com).

Ja, där hör ni. I am ze mad scientist! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor