stalker Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Il Ceasar - The Stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jojo.. Man heter ju Anton "Perlkvist".... Sedan så kallades min pappa för StorPerlan.. Och Perlan var ledigt, så jag tog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 En karaktär i en film som jag tycker om heter Corleone i efternamn. Hette gta_alex innan och anledningen till det säger sig självt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Il Ceasar - The Stalker Det första jag kom att tänka på var mopeden Gilera Stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Använder PoNTaN för de flesta av mina polare kallar mig det och jag tycker att det låter fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Använder PoNTaN för de flesta av mina polare kallar mig det och jag tycker att det låter fint Därför du heter "SanFierroDude" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Därför du heter "SanFierroDude" ? Haha, mjo, precis.. Ska faktiskt byta namn till PoN_TaN. I början ville jag ha ett nick på gtasajten som var lite "gtaigt" men vill ha mitt vanliga nick nu. Kan ej ha PoNTaN eftersom det är upptaget av en som blev medlem 2003 och inte har postat ett enda inlägg Men, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nickar bullet på alla forum och Ultimate^fragfarmor på cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Gunde5. Orkar inte dra historien. Hoppas nu Hultenius gör som jag frågade han och byter mitt namn till VickeX Jag heter Vicke och X är en snygg bokstav. Härlig att uttala. Även om det är dåligt så kan det inte vara dåligare än Gunde5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ja tog NiKe-eKiN för att ja älskar NIKE!!!! Har typ bara NiKe kläder!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ja tog NiKe-eKiN för att ja älskar NIKE!!!! Har typ bara NiKe kläder!!!! OFF TOPIC: Jag tycker Nike har gjort rätt fula skor på sissta tiden... spec street skor.. såg några fula dojjor idag, ludd och jeans all over. ON TOPIC: Trevligt att alla skriver! Fortsätt så här... vi vill höra mer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har berättat förut, berättar gärna igen! Jag ÄLSKAR att prata om mig själv!! Så... Jag skulle registrera mig på Sianas forum (www.gcforumet.tk) och skulle då kort och gott kalla mig Tina, som jag ju heter. Så skrev jag fel så det blev Tija. Då sa Stora_Tomtefar, Siana och diverse andra som stod runt mig (jag var i skolan) "Ja, ta det!". Sagt och gjort. Tija it was. Sen när min lillasyster började pratade kallade hon mig Tija . Sen har jag utvecklat min slogan lite, till Tija - the one and only. Vilket inte är helt sant, för när jag försökte registrera ny msn som tija@hotmail.com så var det upptaget. Fick då lägga till mad scientist (alltså tija_mad_scientist) eftersom det är med i min andra epostadress (tina@mad.scientist.com). Ja, där hör ni. I am ze mad scientist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ultimate^fragfarmor på cs. ÄR DET DU?!?!?! ÄR DET DIG VI RINGER KONSTANT!! FAN VA KUL!! om inte hemulen redan berrätad det var det vi som lalade på din telfonsvarare å ruinger lite då å då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag nikkar(<-- Lägg märke till stavningen) Konkelbaer Det är hett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag nikkar(<-- Lägg märke till stavningen) Konkelbaer Det är hett. Men åhh vad jag hatar min brors kompisar!! Jag ska nog ta och skjuta av några... Jag nikkar(Stavning!1111ettett) KonkelBaer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Kalle.b kallas jag för Redigerad 17 november, 2014 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Kalle.b kallas jag för att jag heter Carl och b börjar mitt efternamn på. Borde det inte bli Calle om du heter Carl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag kallas virre i skolan så därför blev det virre cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag kallas virre i skolan så därför blev det virre cool. Du är väl inte cool? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts