Xeo001 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hade en kamera som hette Xion förut, så utvecklades det efter Xion till Xeon och senare Xeo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hade en kamera som hette Xion förut, så utvecklades det efter Xion till Xeon och senare Xeo. 001 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Toki....om ni minns fanns det ett spel till sega som hette det ,där man var en apa! Och Master_Sage...Tao Feng gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Aaa, som sagt i 2 tidigare topics, det är en låt, närmare bestämt Slipknot - Left Behind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jaahaa, ja jag heter GTApimpfoolife bara för en extra krydda från mitt gamla namn GTA_PIMP som inte var så invecklat. Egentligen ska man (enligt Hultenius) inte heta någonting med GTA i början av sitt namn mem det skiter jag i. GTApimpfoolife är fint helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Thimthekiller är mitt namn med the killer efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag heter Valle men är jag var liten retade dom mig genom att säga Valle-Balle, men jag var 9 bast när jag blev medlem och jag vet inte så säkert varför jag valde det här namnet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jadu.. Som sagt kommer jag inte ihåg. Skulle göra en hemsida satt och tänkte och Frenzy ploppade upp Fattar inte hur , för nu är jag jävligt kass på att komma på nick. Sen vill jag nog byta nick för det är ganska många som nickar Frenzy har jag förstått. Men kan somsagt inte komma på något bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag heter Valle men är jag var liten retade dom mig genom att säga Valle-Balle, men jag var 9 bast när jag blev medlem och jag vet inte så säkert varför jag valde det här namnet.... Är du elva?! Jag trodde du var typ 14 eller nåt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jadu.. Som sagt kommer jag inte ihåg. Skulle göra en hemsida satt och tänkte och Frenzy ploppade upp Fattar inte hur , för nu är jag jävligt kass på att komma på nick. Sen vill jag nog byta nick för det är ganska många som nickar Frenzy har jag förstått. Men kan somsagt inte komma på något bra. Du vet att "kill frenzy" är en gta-term va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Du vet att "kill frenzy" är en gta-term va? Ja klart Det är ganska coolt . Tycker det var bättre när det hette Kill Frenzy istället för Rampage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Mitt MellanNamn Helt Änkelt... *Flin* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 För att jag ser mig som en Europé. Kunde lika gärna kallat mig svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Mr Wise Guy istället för Mr Nice Guy Och jag är vis Så du vet inte att "Wise Guy" är slang för en gangster? Mer av maffia-slaget då, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Mina polare gav mig namnet "Slippy" för jag lyssna på slipknot,,, (slippy aer en förkortning på slipknot ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Först hette jag Enbom som jag heter i efternamn...Jag bytte till Godfather för jag gillar gudfadern filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Fick mitt nick när jag var ute med en polare, så råkade jag ta på mig 2 olika skor, så sa han "haha, fel skor". det utvecklades till felshoe. uttalas fellshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Suger på att komma på Nicknames, men historien bakom xstreem? Skulle registrera en RuneScapegubbe och bara kom på extreme, men det var taget, så det fick bli xstreem... Uttalas Ex-treem (vet inte vad "s:et" gör där!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Suger på att komma på Nicknames, men historien bakom xstreem? Skulle registrera en RuneScapegubbe och bara kom på extreme, men det var taget, så det fick bli xstreem... Uttalas Ex-treem (vet inte vad "s:et" gör där!) Hehe, jag skulle nog uttala ditt namn x-streem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Så du vet inte att "Wise Guy" är slang för en gangster? Mer av maffia-slaget då, men. Också slang för lustigkurre. Ontopic: Min skärm kommer från företaget Radius, så jag bara bytte S:et mot ett Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts