Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Varför valde du ditt namn? T.e.x CombatCraft90, valde jag för att jag gillar krigsbåt modellen CombatCraft90 ! ^^ Om topicen går i stöpet så lås eller nått, skapa den för att jag har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag valde först SSL... det är vad mina poolare kallar mig. SSL = Stämplad Som Lat, använder som MC. Bytte till Ronin för att det är mitt "Game-nick" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Mitt nickname...mitt rediga är Elandrólon och det är mitt rediga efternamn förvrängt till maffiastil(enligt min bror) Jag snodde det från han för han kallade sin polare Don Sone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hmmmm emo har varit ett game-nick som sen blev min graffiti-tag. nu är det bara gtasajten nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 KalleR i en del forum, bara blivit så... brukar nicka som rut när jag lirar onlinespel, det är ett gulligt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 KalleR i en del forum, bara blivit så... brukar nicka som rut när jag lirar onlinespel, det är ett gulligt namn Hehe jag nickar Kalle när jag spelar online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Mr Wise Guy istället för Mr Nice Guy Och jag är vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag läste Kalle Anka och tyckte att Spökplumpen är för jävla cool men att Spökplumpen lät lite mesigt och så fick det blir Spokplumpen... From there on out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Max > Maxz kan det bli enklare? Eller ja det kan det kunde ju bara heta Max... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Satt och blanda bokstäver och kom fram till det nick jag oftast använder. Kan även tillägga att jag vid det tillfället inte visste att mitt nick betyder någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jasså, vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vi har en enda film från min barndom, då jag och resterande medlemmar i min familj sitter vid middagsbordet och en dialog mellan mig och min pappa som höll i filmkameran (som skojar runt som om han vore programledare för naturprogram med skånsk dialekt) går ungefär såhär: "och vad heter den här lilla krabaten då?" "okka!" Dvs; barnauttal för Oskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jasså, vad betyder det? Azorerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nää ja kallas pottzork, å det är coolt å typ inga använder det. förrän nån jävla fjortisturk skrev på lunar (där jag bara loggar in nån gång om året) att jag hade stuilit hans cs nick men annars är det coolt.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vi har en enda film från min barndom, då jag och resterande medlemmar i min familj sitter vid middagsbordet och en dialog mellan mig och min pappa som höll i filmkameran (som skojar runt som om han vore programledare för naturprogram med skånsk dialekt) går ungefär såhär: "och vad heter den här lilla krabaten då?" "okka!" Dvs; barnauttal för Oskar. Hahaha, vad gulligt. T: Mja, det var Karatemorfar och StellHell som började kalla mig det för att jävlas, men det passade så fint så jag bytade (hatar verkligen det ordet) nick till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 så jag bytade (hatar verkligen det ordet) nick till det. Använd "bytte" då för guds skull. ----- Funnylin = Mig. Orka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Använd "bytte" då för guds skull. Vafalls?! Och ignorera alla kloka n00basaurier som skriver bytade?! Ja, ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Kom inte på nåt att döpa mig till. så de fick bli ett så tråkigt namn som gta_tjejen. vill gärna byta namn, men vet inte ens till vad.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 vill gärna byta namn, men vet inte ens till vad.. Om du inte vet vad du vill heta så finns det nog ingen bra anledning till att byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag blev ju medlem runt då VC kom ut. Huvudkaraktärn i det heter ju som bekant Tommy... och eftersom det här forumet handlar om GTA: gta_tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts