Jump to content

HJÄLP FORT!

Foo
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Hängt sig!

Joo, ja! Det stämmer...

Lite fel i alla hast, vilket visar att jag verkligen behöver hjälp nu!!!!

Finns det nåt sätt att lösa det på?, med hammare kanske? >_<

PS2:an kan i alla fall stänga av genom att peta lite med ett metallföremål i minneskorts-luckan :lol: (nån som antecknar?)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo, ja! Det stämmer...

Lite fel i alla hast, vilket visar att jag verkligen behöver hjälp nu!!!!

Finns det nåt sätt att lösa det på?, med hammare kanske? >_<

Lägg den under vatten kranen fungerar nog bättre, sedan är det bara att lägga den i ugnen och starta den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg den under vatten kranen fungerar nog bättre, sedan är det bara att lägga den i ugnen och starta den.

Jätte kul? >_<

Men om du skruvar lite så kanske... Eller nej gör inte det.. Kolla om det är några märken eller om det är glapp nån Stanns... Försök fixa... Eller nå't

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest CombatCraft90
Lägg den under vatten kranen fungerar nog bättre

Jag tappade min mp3 i toaletten en gång... den var påslagen och låg i i tyo 10 sek. Sen använde jag hårtork och vämntade en natt, sen funka den igen >_<

ON TOPIC: Låt den ladda ut, eller skruva upp den och koppla ur batteriet vettja! Kan dock bli svårt att skruva ihop...

Redigerad av CombatCraft90
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag tappade min mp3 i toaletten en gång... den var påslagen och låg i i tyo 10 sek. Sen använde jag hårtork och vämntade en natt, sen funka den igen >_<

ON TOPIC: Låt den ladda ut, eller skruva upp den och koppla ur batteriet vettja! Kan dock bli svårt att skruva ihop...

Joo, men ladda ur kommer ta massor av flera timmar och den går inte att skruva upp för det finns inga synliga skruvar... :lol:

En sånhär e det... (20 Gig)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest CombatCraft90

Ajdå.. en 20 gig ! Jag trodde bara det var en simpel 128 mb >_< ... nej då ska du nog inte pilla i den... men om den hänger sig bör du väll få den fixad eller nått?

Off topic: En stäadare på vår skola säger att han har en mp3 på 1000 gig... han är lite mysko eller? 1000 gig är väll knappast tänkbart .... fast denn gubben är lite vimsig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajdå.. en 20 gig ! Jag trodde bara det var en simpel 128 mb >_< ... nej då ska du nog inte pilla i den... men om den hänger sig bör du väll få den fixad eller nått?

Off topic: En stäadare på vår skola säger att han har en mp3 på 1000 gig... han är lite mysko eller? 1000 gig är väll knappast tänkbart .... fast denn gubben är lite vimsig.

Säg åt han att söka hjälp, han bör in på ett ålderdomshem.

1000gb finns ju fan inte till hårddiskar nästan, be han fara och flyga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade samma problemmed min ipod, läste manualen, därdet stod att man skulle hålla inne menyknappen och "klick"knappen...

Gjorde det... hände inte ett piss. Höll in dom i en halv minut... Ingenting hände.

Då fick jag panik och gav den till farsan. Vetni vad han gjorde?

Han la den på golvet och skulle stampa på den med sina skor med typ järnklackar! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor