Foo Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vad gör man om en Mp3 spelare med inbyggdt batteri har hängt sig och den inte reagerar på någon knapptryckning och inte går att stänga av??? Måste använda den till en sak idag så jag behöver hjälp nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 HJÄLP FORT!, Mp3 har hänt sig... Hängt sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Banka i väggen kanske den lägger av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Hängt sig! Joo, ja! Det stämmer... Lite fel i alla hast, vilket visar att jag verkligen behöver hjälp nu!!!! Finns det nåt sätt att lösa det på?, med hammare kanske? PS2:an kan i alla fall stänga av genom att peta lite med ett metallföremål i minneskorts-luckan (nån som antecknar?) Redigerad 24 maj, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Joo, ja! Det stämmer... Lite fel i alla hast, vilket visar att jag verkligen behöver hjälp nu!!!! Finns det nåt sätt att lösa det på?, med hammare kanske? Lägg den under vatten kranen fungerar nog bättre, sedan är det bara att lägga den i ugnen och starta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Att stänga av den är inte så svårt. Ta fram nått stort och hårt, sen banka på den. Ska även tilläggas att det kan dock bli svårare att få på den igen Redigerad 24 maj, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lägg den under vatten kranen fungerar nog bättre, sedan är det bara att lägga den i ugnen och starta den. Jätte kul? Men om du skruvar lite så kanske... Eller nej gör inte det.. Kolla om det är några märken eller om det är glapp nån Stanns... Försök fixa... Eller nå't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Männs lösning på alla problem: Banka på saken som orsakar problemet. Det är vad vi kommit fram till i topicen så långt. Dumma inbyggda batteri... Redigerad 24 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Sry...Du får nog vänta tills batteriet tar slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Lägg den under vatten kranen fungerar nog bättre Jag tappade min mp3 i toaletten en gång... den var påslagen och låg i i tyo 10 sek. Sen använde jag hårtork och vämntade en natt, sen funka den igen ON TOPIC: Låt den ladda ut, eller skruva upp den och koppla ur batteriet vettja! Kan dock bli svårt att skruva ihop... Redigerad 24 maj, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Jag tappade min mp3 i toaletten en gång... den var påslagen och låg i i tyo 10 sek. Sen använde jag hårtork och vämntade en natt, sen funka den igen ON TOPIC: Låt den ladda ut, eller skruva upp den och koppla ur batteriet vettja! Kan dock bli svårt att skruva ihop... Joo, men ladda ur kommer ta massor av flera timmar och den går inte att skruva upp för det finns inga synliga skruvar... En sånhär e det... (20 Gig) http://i.pricerunner.com/prod/535217902l/Sharp_HRGB201H.jpg Redigerad 24 maj, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ajdå.. en 20 gig ! Jag trodde bara det var en simpel 128 mb ... nej då ska du nog inte pilla i den... men om den hänger sig bör du väll få den fixad eller nått? Off topic: En stäadare på vår skola säger att han har en mp3 på 1000 gig... han är lite mysko eller? 1000 gig är väll knappast tänkbart .... fast denn gubben är lite vimsig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ajdå.. en 20 gig ! Jag trodde bara det var en simpel 128 mb ... nej då ska du nog inte pilla i den... men om den hänger sig bör du väll få den fixad eller nått? Off topic: En stäadare på vår skola säger att han har en mp3 på 1000 gig... han är lite mysko eller? 1000 gig är väll knappast tänkbart .... fast denn gubben är lite vimsig. Säg åt han att söka hjälp, han bör in på ett ålderdomshem. 1000gb finns ju fan inte till hårddiskar nästan, be han fara och flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ska ägga hans hus imorgon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 1000gb finns ju fan inte till hårddiskar nästan Nej, inte i en enda hårddisk, möjligtvis i flera tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Har likadan, det är bara att hålla inne Stop tills den dör (ca 15sek). Read the fucking manual! (Like I did!) Redigerad 24 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hade samma problemmed min ipod, läste manualen, därdet stod att man skulle hålla inne menyknappen och "klick"knappen... Gjorde det... hände inte ett piss. Höll in dom i en halv minut... Ingenting hände. Då fick jag panik och gav den till farsan. Vetni vad han gjorde? Han la den på golvet och skulle stampa på den med sina skor med typ järnklackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har inte lässt all mellantext men jag skulle säga att du borde lämna in den.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har inte lässt all mellantext men jag skulle säga att du borde lämna in den.- Men jag har ju redan löst det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Låt den ligga och ladda ur. Fick jag göra då en min hängde sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts