RavenE Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Om ni kollar in denna sidan Lovleylowrider så kan ni se att det finns jäkligt snygga cyklar där...är det ngn som vet om man kan hitta likadana cyklar fast billigare? Vill inte lägga ut 4000-6000kr på en cykel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Köp begangnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 .Blocket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 .Blocket! Jo, jag har kollat där oxå...men där är det inga sådana cyklar som Lovleylowrider har att erbjuda...eller...jo, det finns en kom jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Min mormor har en sån gammal cykel Jag jag nog fixa till den och du kan få köpa den för 1.000.000 Lägger ut bild på den sen kanske... (Den är megagrym) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Min mormor har en sån gammal cykel Jag jag nog fixa till den och du kan få köpa den för 1.000.000 Lägger ut bild på den sen kanske... (Den är megagrym) Köpa en cykeljävel för 1milj.kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Om du köper en diskmaskin på Siba får du en cykel värd 2.000kr på köpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Om du köper en diskmaskin på Siba får du en cykel värd 2.000kr på köpet JA!!! En diskmaskin är precis vad jag behöver! .................not.................. Men dom ger ju bara ut en Mountain Bike...jag vill ju ha en Lowrider/beach-cruiser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Cykel som cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Cykel som cykel. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Köpa en cykeljävel för 1milj.kr? Ja, jag hade inte tänkt att sälja den... Men för 1 miljon så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts