VickeX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Tja. Ja denna topic är som Corleone's i spel. Fast här ska man skriva sina favvoritfilmer. Jag kan te.x börja med 10 av dom jag tycker är så bra: Final Destination Final Destination 2 Brain Dead Shrek (Så j'vla kul ibland -- ) 13 Snart 30 Spiderman Spiderman 2 Matrix Reloaded Terminator 2 Hair Redigerad 26 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Tackar så där ska det vara. Min lista: * Toy story * Toy story 2 * The Godfather saga * The Star Wars saga * The Green mile * Godfellas * Ängeln på sjunde trappsteget ...Med reservation för ändringar... Redigerad 28 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Shichinin no Samurai- De sju Samuraierna - Akira Kurosawa, 1954 Shōgun - James Clavell, 1980 (Mini-serie) Ran - Akira Kurosawa, 1985 Gudfadern - Mario Puzo, 1972 Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb - Stanley Kubrick, 1964 Här tar min tankekraft slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) EDIT: Kan någon mod ändra topicens namn till Corleone wannabe iställe för Cerleone wannabe?Gunde,, Det är tydligen inte din dag idag... Final Destination 2 :Najs i slutet när den där grillen exploderar och så faller den stackars pojkens arm på matbordet... Redigerad 24 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Gudfadern - Mario Puzo, 1972 Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb - Stanley Kubrick, 1964 Här tar min tankekraft slut Damn, vi har likartad smak! "Strangelove" och "Gudfadern" är mina favoriter, as well. [Obey min grymma svengelska...] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Gillar Skräckfilmer som Terror på elm street Sen är självklart Saving Private Ryan och Enemy at the gates också två favoriter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Fan, orka med en lista igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Några Bra: Head of State Undercover Brother Snuten i Hollywood Snuten i Hollywood II Snuten i Hollywood III Visitörerna(Franska versionen) Blade Blade II Blade Trinity Matrix Matrix Reloaded Matrix Revoloution Starsky & Hutch Shanghai Noon Shanghai Knights Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 :Najs i slutet när den där grillen exploderar och så faller den stackars pojkens arm på matbordet... Hur bra är tvåan i jämförelse med ettan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hur bra är tvåan i jämförelse med ettan? Typ lika bra enligt mig då Men gillar ettan ändå lite mer. Dog Soldiers Saw Wrong Turn The Girl Next Door också några till som ja inte kommer på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Hmm. Saving private ryan Dum och DUmmare AUstin Powers 1/2 Nakna pistolen öhrm öhörm... naughty nurses 3 Hur gör man sån där svart bollhelvette? Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hur gör man sån där svart bollhelvette? Klickar på knappen "List" som finns längst ut till höger blnad dom andra knapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Shawnshank RedemptionThe UntouchablesHeatBreakdownAlmost FamousSpeedHawaii Five-O: CocoonTerminator 1 och 2The Dirty DozenStraight TimePlatoonThe RockEscape from AlcatrazHeatHalf-bakedMest äldre filmer som ni ser men det är också sånna jag föredrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 1. Akira (på japanska) 2. Ondskan 3. Pirates of the Caribbean Finns väl fler, men orkar inte tänka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 *Forrest Gump *Braveheart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Gudfaderfilmerna förstås! Edit:Stavfel Redigerad 25 maj, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hur bra är tvåan i jämförelse med ettan? Själv tycker jag att tvåan är bättre. Precis som experterna Matrix Reloaded är ju också bra. Biljakten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 SidewaysRushmoreThe Royal TenenbaumsFight ClubThe Life Aquatic with Steve Zissou Modern TimesLost in TranslationBig Fish21 grams25th HourGarden State Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hair är ganska bra. Grease går väll an. Terminator 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) -Star Wars Saga -Lord of the Ring Saga -Shoot to kill -Needful Things -Maniac Cop Breakdown och Heat som Arvid skrev är också jävligt bra Redigerad 26 maj, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts