Jump to content

Du blir vad du äter!

Maxz
 Share

Recommended Posts

Har aldrig sett programmet men läste tråden, här är mitt "helgförråd" som tar slut på 2 dagar:

6 st 2-liters läst (Cola)

15 Centerrullar

6 Red Bull

5-10 Chokladkakor

3 påsar Chips

2 lådor pepparkakor

4 liter glass eller mer

2 flaskor Blubbiz

ni kanske tror att jag överdriver, men det är sant... tro't eller ej, men det går åt så mycket eftersom jag brukar sitta uppe 2 dygn konstant om jag har nåt kul spel >_<:teehee::)

Får jag gissa din vikt.... minst 100kg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig sett programmet men läste tråden, här är mitt "helgförråd" som tar slut på 2 dagar:

6 st 2-liters läst (Cola)

15 Centerrullar

6 Red Bull

5-10 Chokladkakor

3 påsar Chips

2 lådor pepparkakor

4 liter glass eller mer

2 flaskor Blubbiz

ni kanske tror att jag överdriver, men det är sant... tro't eller ej, men det går åt så mycket eftersom jag brukar sitta uppe 2 dygn konstant om jag har nåt kul spel >_<:teehee::)

Hahaha. Låter faktiskt spännande, kanske ska testa den här helgen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, jag äter upp en så'n på tjugo minuter. Ja, det är lång tid, men jag brukar bara hämta ca sex kex åt gången.

:D

RESPEKT!!! :wub: igår fyllde jag på mitt "helgförråd", men jag tycker inte att jag är värd att sluta äta godis, jag har bra kondis, springer fort och har bra uthållighet

men strunt i mig nu, vi är fett offtopic :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RESPEKT!!! :wub: igår fyllde jag på mitt "helgförråd", men jag tycker inte att jag är värd att sluta äta godis, jag har bra kondis, springer fort och har bra uthållighet

men strunt i mig nu, vi är fett offtopic :wub:

Du har bra kondis nu ja, men den kan ju blir sämre om du äter så mycket.

Måste bara näman att jag inte kan äta Finger (choklad fingrar) längre utan att tänka på feta britter pga "Du är vad du äter

Finns ju riktigt många överviktiga i England, USA också iofs.

Men när jag var i England så hade i princip varje affär godis, liksom skoaffärer hade godis!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor