MyStiC Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ja, kanske, jag har gått upp i vikt (10 kg), men håller fortfarande på så där, jag är alltid så jäkla sugen, godis och läsk är som en drog för mig .jag skulle ta ett snack med skolsyster eller någon annan, som du vet så kan du få diabetes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Men det var nästy när hon(damen, kvinnan, mamman whatever) gjorde en tarmsköljning Ja det var väldigt mysigt, speciellt när man satt och åt Finger (choklad fingrar) samtidigt Hon drack liksom 2 st flskor cola på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 På en helg kanske jag äter... En liten påse godis, 1.5 liter pepsi max (Power to teh pepsi max). Kanske popkorn... Inte mer än så.. Äter chips väldigt sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har aldrig sett programmet men läste tråden, här är mitt "helgförråd" som tar slut på 2 dagar: 6 st 2-liters läst (Cola) 15 Centerrullar 6 Red Bull 5-10 Chokladkakor 3 påsar Chips 2 lådor pepparkakor 4 liter glass eller mer 2 flaskor Blubbiz ni kanske tror att jag överdriver, men det är sant... tro't eller ej, men det går åt så mycket eftersom jag brukar sitta uppe 2 dygn konstant om jag har nåt kul spel Får jag gissa din vikt.... minst 100kg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Valle_balle de där ser itne rba ut! Försök att dra ner på de Själv har jag skärpt mig lite med Läsk drickandet som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har aldrig sett programmet men läste tråden, här är mitt "helgförråd" som tar slut på 2 dagar: 6 st 2-liters läst (Cola) 15 Centerrullar 6 Red Bull 5-10 Chokladkakor 3 påsar Chips 2 lådor pepparkakor 4 liter glass eller mer 2 flaskor Blubbiz ni kanske tror att jag överdriver, men det är sant... tro't eller ej, men det går åt så mycket eftersom jag brukar sitta uppe 2 dygn konstant om jag har nåt kul spel Hahaha. Låter faktiskt spännande, kanske ska testa den här helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Igår köpte farsan 3-pack med Ballerina kex *REDAN SLUT* :'( Min vikt: 58-60 kg Redigerad 26 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Igår köpte farsan 3-pack med Ballerina kex *REDAN SLUT* :'( Min vikt: 58-60 kg Tvinga dig själv att sluta ät godis och sånt skit. Drick vatten, tugga tuggummi och ta en banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Igår köpte farsan 3-pack med Ballerina kex *REDAN SLUT* :'( Bah, jag äter upp en så'n på tjugo minuter. Ja, det är lång tid, men jag brukar bara hämta ca sex kex åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 men jag brukar bara hämta ca sex kex åt gången. Hehe, ett paket innehåller typ bara sex kex ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hehe, ett paket innehåller typ bara sex kex ändå 14 tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Bah, jag äter upp en så'n på tjugo minuter. Ja, det är lång tid, men jag brukar bara hämta ca sex kex åt gången. RESPEKT!!! igår fyllde jag på mitt "helgförråd", men jag tycker inte att jag är värd att sluta äta godis, jag har bra kondis, springer fort och har bra uthållighet men strunt i mig nu, vi är fett offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 RESPEKT!!! igår fyllde jag på mitt "helgförråd", men jag tycker inte att jag är värd att sluta äta godis, jag har bra kondis, springer fort och har bra uthållighet men strunt i mig nu, vi är fett offtopic Du har bra kondis nu ja, men den kan ju blir sämre om du äter så mycket. Måste bara näman att jag inte kan äta Finger (choklad fingrar) längre utan att tänka på feta britter pga "Du är vad du äter Finns ju riktigt många överviktiga i England, USA också iofs. Men när jag var i England så hade i princip varje affär godis, liksom skoaffärer hade godis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Haha, så jävla gott med godsaker. Skulle kunna bada i det. Cola + Dator + Chips - Springa - Uthållighet = Livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Haha, så jävla gott med godsaker. Skulle kunna bada i det. Cola + Dator + Chips - Springa - Uthållighet = Livet. Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Bah, jag äter upp en så'n på tjugo minuter. Ja, det är lång tid, men jag brukar bara hämta ca sex kex åt gången. Som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Som mig Ballerinorna åker direkt hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) På en helg så äter jag väll godis för 20-30 spänn+ 2 coca cola ( 33 cl:are ) Redigerad 27 maj, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts