Maxz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Är det någon mer än jag som kollar på det? Riktigt äckligt faktiskt, hur kan man äta sån mat. Bra att en familj åt 12 st paket rostat bröd per vecka. Nu börjar man själv faktiskt tänka på vad man själv äter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Är det någon mer än jag som kollar på det? Riktigt äckligt faktiskt, hur kan man äta sån mat. Bra att en familj åt 12 st paket rostat bröd per vecka. Nu börjar man själv faktiskt tänka på vad man själv äter. Kollade på ett avsnitt, halvroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Man mår ju illa när man ser hur mycket de äter på en vecka. En familj åt 30 kg köttpålägg på en vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är bara så jäkla äkliigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Men hallå? 82 paket med chips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Orka reality serier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Va??? Kommer jag att bli en macka nu? Nä men tittar inte på programet men reklamen var ju real gross Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 "Du blir vad du äter"? Vad har jag missat... när, var och hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 "Du blir vad du äter"? Vad har jag missat... när, var och hur? Sånt brittiskt bantningsserie vet fan när det sänds men det e på tv3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Kom på nu att det kanske heter "Du är vad du äter" aja det är ju inte så stor skillnad. Mysigt att det var en som gick på toa varje timme och hade diarré för att hon inte åt tillräckligt nyttig mat så avföringen kunde hållas ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Aldrig sett eller hört talas om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Offtopic @Enbom: Och det som står i din signatur ska komma från dig? Ontopic: Vem är så dum att man köper en jävla fritös hem? Redigerad 24 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Haha Det är riktigt äckligt.. men lite kul när de blir så desperata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Offtopic @Enbom: Och det som står i din signatur ska komma från dig? Ontopic: Vem är så dum att man köper en jävla fritös hem? .jag har en dock är jag inte så fet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Men det var nästy när hon(damen, kvinnan, mamman whatever) gjorde en tarmsköljning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Orkar inte med sånt, när man kan spela golf/data istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hon programledaren dissar dom totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har aldrig sett programmet men läste tråden, här är mitt "helgförråd" som tar slut på 2 dagar: 6 st 2-liters läst (Cola) 15 Centerrullar 6 Red Bull 5-10 Chokladkakor 3 påsar Chips 2 lådor pepparkakor 4 liter glass eller mer 2 flaskor Blubbiz ni kanske tror att jag överdriver, men det är sant... tro't eller ej, men det går åt så mycket eftersom jag brukar sitta uppe 2 dygn konstant om jag har nåt kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag har sett trailern för det där programmet men aldrig orkat kolla på det. Valle-balle: Käkar du så där mycket skräpmat på en helg bör du fan söka seriös hjälp. Jag brukar som mest klämma ner 1-2 chipspåsar, en chokladkaka och kanske nån godispåse på en kväll och till det dricker jag loka eller ibland cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag har sett trailern för det där programmet men aldrig orkat kolla på det. Valle-balle: Käkar du så där mycket skräpmat på en helg bör du fan söka seriös hjälp. Jag brukar som mest klämma ner 1-2 chipspåsar, en chokladkaka och kanske nån godispåse på en kväll och till det dricker jag loka eller ibland cola. Ja, kanske, jag har gått upp i vikt (10 kg), men håller fortfarande på så där, jag är alltid så jäkla sugen, godis och läsk är som en drog för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts