Jump to content

Du blir vad du äter!

Maxz
 Share

Recommended Posts

Kom på nu att det kanske heter "Du är vad du äter" aja det är ju inte så stor skillnad.

Mysigt att det var en som gick på toa varje timme och hade diarré för att hon inte åt tillräckligt nyttig mat så avföringen kunde hållas ihop. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig sett programmet men läste tråden, här är mitt "helgförråd" som tar slut på 2 dagar:

6 st 2-liters läst (Cola)

15 Centerrullar

6 Red Bull

5-10 Chokladkakor

3 påsar Chips

2 lådor pepparkakor

4 liter glass eller mer

2 flaskor Blubbiz

ni kanske tror att jag överdriver, men det är sant... tro't eller ej, men det går åt så mycket eftersom jag brukar sitta uppe 2 dygn konstant om jag har nåt kul spel ;):wub:;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett trailern för det där programmet men aldrig orkat kolla på det.

Valle-balle: Käkar du så där mycket skräpmat på en helg bör du fan söka seriös hjälp. Jag brukar som mest klämma ner 1-2 chipspåsar, en chokladkaka och kanske nån godispåse på en kväll och till det dricker jag loka eller ibland cola.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett trailern för det där programmet men aldrig orkat kolla på det.

Valle-balle: Käkar du så där mycket skräpmat på en helg bör du fan söka seriös hjälp. Jag brukar som mest klämma ner 1-2 chipspåsar, en chokladkaka och kanske nån godispåse på en kväll och till det dricker jag loka eller ibland cola.

Ja, kanske, jag har gått upp i vikt (10 kg), men håller fortfarande på så där, jag är alltid så jäkla sugen, godis och läsk är som en drog för mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor