Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Någon här som lirar på ett bläckblås? Typ, sax, tumpet, trombone? Skulle inte tro det. Men om du gör så kan du alltid berätta om det! Själv spelar jag trobone... har precis köpt mig en egen och spelar i ett Jazz band... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vill lära mig spela okarina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vill lära mig spela okarina... En, typ, lergök, måhända? (Många kommatecken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Vill lära mig spela okarina... Haha, lite för mycket Zelda spelande ? Inte för att man kan spela spelen för mycket Redigerad 24 maj, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Haha, lite för mycket Zelda spelande ? Inte för att man kan spela spelen för mycket Ska köpa en vägg-TV, bara för Twilight Princess... men "on-topic" nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Wow, vilken topic? Ingen spelar riktig musik här Redigerad 24 maj, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jo jag spelar sax Har spelat i ett år nu och det går bra för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Wow, vilken topic? Ingen spelar riktig musik här Säg några band som är riktig musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Oooh, jazz är underbart! Sitter just nu och lyssnar på Jonas Kullhammar Quartet. Tyvärr har jag aldrig börjat spela något instrument, vilket jag ångrar djupt. Det hade verkligen varit kul att vara en kunnig saxofonist eller jazzpianist. Jazztrummisar fascinerar mig, btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jo jag spelar sax Har spelat i ett år nu och det går bra för mig Kul å höra... okka: hört In the mood, med Glen MIller eller nått.. måste du ha gjort! ^^ Den e riktig najs iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts