leftbehind Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tjaa, vet nån gosse här en bra effektpedal, eller ja, kort sagt, en liten grej, me ett flertal effekter till rimligt pris. Mest av allt ute efter WahWah och dist helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tjaa, vet nån gosse här en bra effektpedal, eller ja, kort sagt, en liten grej, me ett flertal effekter till rimligt pris. Mest av allt ute efter WahWah och dist helt klart. Ah ! Cliff wannabe ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Denna har jag lyssnat på (irl alltså, inga hemside-demos), låter väl helt ok även om du får bättre om du spenderar lite mer. Runt 600 kostar den tror jag. Annars finns det ju bass v-amp och bass-pod (995 respektive 4000 kr), men dom är mer multieffekter\line in-grejer\amp simulerare och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vilken var: Denna har jag lyssnat på (irl alltså, inga hemside-demos), låter väl helt ok även om du får bättre om du spenderar lite mer. Runt 600 kostar den tror jag. Vilken mena du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Den har flera av mina polare å dom säger att den äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Okej, har haft tankar på en V-Amp, fyller om exakt en månad o en dag, då blire Thunderbirden, som du vet Sen efter det, ser jag hur mkt stålar jag har. Bass V-Amp @ Musikbörsen = 995kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vilken var: Denna har jag lyssnat på (irl alltså, inga hemside-demos), låter väl helt ok även om du får bättre om du spenderar lite mer. Runt 600 kostar den tror jag. Vilken mena du då? Oj, förlåt. Denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Men den på bilden är inte bas V-amp´en V-Amp´en till bas är röd, kostar nog samma har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej, fel, den är grå. Pod XT är röd däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Oj... Va fan fick ja de ifrån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Digitech's X-serie kanske kan vara något? Jag har en Metal Master, som ju iofs är till elgitarr men har samma konstruktion som baseffekterna. Jag kan bara säga att den är mycket tålig och håller god kvalitet. Här kan du höra hur de låter. Om du bestämmer dig för en X-serie pedal bör du också skaffa en ac adapter (om du inte har en) för de här pedalerna är extremt strömslukande. Ett 9-volts batteri räcker bara i några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Okej, jo jag lyssnade, den som hette nått me Chorus va ju cool som fan, även Synth Wah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts