MarkusE Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jävligt gött att man kanske får GTA SA en dag innan realsen! Fast ska åka utomlands den 10 juni så jag hinner kanske bara installera GTA! Och alla spel som man förhandbokar brukar man få dom innan realsen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jävligt gött att man kanske får GTA SA en dag innan realsen! Fast ska åka utomlands den 10 juni så jag hinner kanske bara installera GTA! Och alla spel som man förhandbokar brukar man få dom innan realsen?? Fel forum som sagt.Be en mod at flytta denna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jävligt gött att man kanske får GTA SA en dag innan realsen! Fast ska åka utomlands den 10 juni så jag hinner kanske bara installera GTA! Och alla spel som man förhandbokar brukar man få dom innan realsen?? Man brukar väl få dom den dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Man brukar väl få dom den dagen? Du kan få den en dag före eller en dag efter.Det beror var du bor ,tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 När på discshop skickar dom så man har det på realeasedagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) När på discshop skickar dom så man har det på realeasedagen Hmm blir sugen på att beställa där då, har ju konto kirrat redan EDIT: Bokade på Discshop nyss och dom brukar alltid leverera snabbt iaf de de sakerna jag har beställt av dom. Redigerad 24 maj, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 EDIT: Bokade på Discshop nyss och dom brukar alltid leverera snabbt iaf de de sakerna jag har beställt av dom. Jo de levererar snabbt. Beror väl iof vad man beställer på, men beställer man som jag, på faktura så kommer beställningen nästa arbetsdag. Discshop skickar även iväg förhandsbokade spel så dessa landar i postlådan på releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jo de levererar snabbt. Beror väl iof vad man beställer på, men beställer man som jag, på faktura så kommer beställningen nästa arbetsdag. Discshop skickar även iväg förhandsbokade spel så dessa landar i postlådan på releasedagen. Trevligt trevligt. Fick Gudfadern dagen efter de tog emot beställningen. Så dom har bra service tycker jag nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts