marre_rocky Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hej. Jag undra om det är någon som vet en sida där man kan läsa allt om GTA SA (det kvittar till vilken konsol det är om) och jag vill ha det på svenska i så fall. Jag har nästan läst allt om GTA SA men jag vill läsa mer för jag bara väntar till GTA SA kommer ut till PC jag har beställt det och allt(en jä**a parasit är jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Här har du några: Gtasajten Planet GTA GTA Warehouse Ign Gta Junkies Sen finns det väl 100 till sidor om man bara orkar kolla.. På Google kan du ju söka efter fler Gtasidor jag kan fler sidor, men kommer inte på dem just nu.. För övrigt finns det en tråd med ditt svar. VIKTIGT! --- Användbara länkar/information Redigerad 24 maj, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Om du går till superplays hemsida (tror att det är www.superplay.se) så finns det (om den inte är borttagen, det var ett tag sedan) en jätte bra artikel som handlade om GTASA! Läste den iväntan på mitt ex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jupp, dom andra har sagt svar på din tråd... Men kanske... Du skulle kunna haft ehhh.... Bättre namn på topicen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts