chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tycker ni det är kul med gruppkonversationer på msn? Skitkul tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Irriterande att bli inbjuden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Jo... ibland. Jag vet, kan inte alla som e inne på msn nu skriva sin msn så kan nån adda in i konversationen bara Endast GTA-Sajtare! Edit:... eller inte. Redigerad 24 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Gissa varför jag tog bort min MSN från GTAsajten och bytte mail.. Ganska jobbigt när 50 fjortis gtasajtare bjuder in mig och sitter och skriver bajs 10000ggr var bara för att vara sepe. Grupp konv. ska BARA användas om man vill att ett antal personer ska få reda på samma information så man slipper skriva den flera gånger. INTE för att spamma sönder folks MSN för man är ett eftervlivet missfoster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Har också tagit bort istort sätt alla gtasajtare pga alla jväla snorungar som invitade hela tiden vill man chatta med andra gtasajtare finns irc Redigerad 24 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Gissa varför jag tog bort min MSN från GTAsajten och bytte mail.. Ganska jobbigt när 50 fjortis gtasajtare bjuder in mig och sitter och skriver bajs 10000ggr var bara för att vara sepe. Grupp konv. ska BARA användas om man vill att ett antal personer ska få reda på samma information så man slipper skriva den flera gånger. INTE för att spamma sönder folks MSN för man är ett eftervlivet missfoster. Hårda ord , Själv använder jag inte grupp-k då jag anser att det är störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hahaha, fy vad jobbigt... jag ångrar det jag sa. Det blev "... eller inte" för min del med. Fy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Visst, det kan vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Beror ju på vilka man mezzar med men det är jobbigt när min "kompis" bjuder in mig och massa jävla missfoster.. (X) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Pttjoo Kan vara trevligt ibland Oftast när det blir sånt skit blir det väl : Jag Tommy_Fido Mr.m Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag tänkte då inte på att spamma ner allas MSN, om det inte är typ en bra kompis som inte stör sig... Men det har typ blivit en fluga i vår klass nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Beror alldeles på vilka det är... och hur många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Fin funktion som inte ska missbrukas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Beror på vem det är med... men flippar för det mesta på det... gnaska kul att ge igen med ett spamm program. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har deltagit sådär tre gånger, och höjdpunkerna är ju när det bara är kompisar som chattar med varandra. Fjortisspamm är, som sagt ovan, störande. Speciellt är man blir inbjuden om, och om, och om, och om igen. Invitar Siana mig till en masskonversasion en gång till så blockas han. Han invitade mig en gång, jag gick ut och han invitade mig om och om och om och om och om igen. Jag blev trött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har deltagit sådär tre gånger, och höjdpunkerna är ju när det bara är kompisar som chattar med varandra. Fjortisspamm är, som sagt ovan, störande. Speciellt är man blir inbjuden om, och om, och om, och om igen. Invitar Siana mig till en masskonversasion en gång till så blockas han. Han invitade mig en gång, jag gick ut och han invitade mig om och om och om och om och om igen. Jag blev trött... Är inte han konstant blockad ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Bli typ aldrig inbjuden, Men om jag blir det; Så suger det oftast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Beror helt på vilka det är i konversationen. Är det rätt personer kan det bli riktigt kul, annars är det bara störande att bli inbjuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts